شمانیوز
شما نیوز

پارسا پیروزفر

تبریک متفاوت برای تولد پارسا پیروزفر | عشق پارسا پیروزفرد در فیلم از نگاهش لو رفت

پارسا پیروزفر متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ است. پارسا پیروز فر از پدری نظامی (سرهنگ گارد) و مادری فرهنگی (دبیر دبیرستان) به دنیا آمده است.محل دائمی زندگی پارسا پیروزفر کشور کاناداست و اجراهای مختلفی را در این کش و همچنین لس انجلس آمریکا روی بروی صحنه می برد و کمتر به ایران می آید. علاقه چندانی به مصاحبه ندارد و هنوز رسما ازدواج او تایید نشده است.

تبریک متفاوت برای تولد پارسا پیروزفر | عشق پارسا پیروزفرد در فیلم از نگاهش لو رفت

پارسا پیروزفر متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ است. پارسا پیروز فر  از پدری نظامی (سرهنگ گارد) و مادری فرهنگی (دبیر دبیرستان) به دنیا آمده است.محل دائمی زندگی پارسا پیروزفر کشور کاناداست و اجراهای مختلفی را در این کش و همچنین لس انجلس آمریکا روی بروی صحنه می برد و کمتر به ایران می آید.پارسا پیروزفر علاقه چندانی به مصاحبه ندارد و هنوز رسما ازدواج او تایید نشده است. تبریک متفاوت برای تولد پارسا پیروزفر  را در ادامه مشاهده می کنید:

ازدواج پارسا پیروزفر

آقای پیروزفر مجرد بوده و اطلاعاتی مبنی بر ازدواج او در دسترس نمی باشد.

 

ورود پارسا پیروزفر به عرصه هنر

پارسا پیروزفر در سال های 1386، 1389 و 1390، به تدریس بازیگری در مدرسه فیلمسازی و پژوهش های سینمایی هیلاج پرداخته است. او همزمان با پرداختن به بازیگری سینما و بازیگری و کارگردانی تئاتر، در مقاطع زمانی متفاوتی به نقاشی، ترجمه آثار نمایشی، طراحی صحنه و لباس برخی از کارهای خود می پردازد.

علاوه براین پس از اتمام دبیرستان و تا کنون در زمینه های مختلفی از جمله گرافیک و تصویرسازی، مجسمه سازی، ساختن بنرهای تبلیغاتی و دوبله نیز فعالیت کرده است.

 

پارسا پیروز فرد

صداپیشگی پارسا پیروزفر

یکی از دغدغه های پارسا پیروزفر صدا پیشگی بوده است به طوری که در سالهای 1371 تا 1375به این حرفه پرداخته است. او در نمایشنامه های رادیویی و تعدادی نمایش ویژه کودکان به صورت نوار کاست نیز همکاری داشته است.

آغاز بازیگری پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر برای اولین بر در نقش شیخ سالک که نقشی کوتاه در فیلم پری به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال 1373 فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد. او در همان سال، همزمان با تحصیل در رشته نقاشی، متد استانیسلاوسکی را نزد مهین اسکویی، کارگردان، مدرس تئاتر و مترجم آثار نمایشی آموخت.

فروش بی سابقه بلیط بخاطر حضور پارسا پیروزفر در اکران تی تی

پارسا پیروز فر بازیگر محبوبی که این روزها در سریال یاغی بسیار درخشیده است، امروز در پردیس سینمایی کوروش حضور خواهد یافت و همراه مخاطبان به تماشای درام عاشقانه آیدا پناهنده خواهد نشست. استقبال مخاطبان از اکران مردمی فیلم سینمایی «تی‌تی» با حضور پارسا پیروزفر در پردیس کوروش، سبب شد که بلیت های دو سانس اول اکران مردمی «تی‌ تی» به اتمام برسد و این اکران برای سانس‌های 18:40 و 19:30 نیز تمدید شود.

پارسا پیروز فرد

 

تی‌تی چهارمین فیلم سینمایی آیدا پناهنده است که نویسندگی آن برعهده پناهنده و همسرش ارسلان امیری بوده، این فیلم روایتگر زندگی زنی معروف به «تی‌تی خُله» است که می‌خواهد بشریت را نجات دهد و آشنایی او با یک استاد فیزیک، ماجرا‌های تازه‌ای در زندگی‌اش به وجود می‌آورد.

هوتن شکیبا در نقش امیر ساسان، پارسا پیروزفر در نقش ابراهیم و الناز شاکردوست در نقش تی تی اصلی ترین بازیگران فیلم سینمایی تی تی هستند.

رضا عموزاد در نقش قاسم – کولی – شعبده باز، سودابه جعفرزاده در نقش گیلدا، مهدی فرضیه در نقش مسعود، امیر حامد در نقش جیرودی، زینب شعبانی در نقش خانم جیرودی، هیلدا کردبچه در نقش رها، منوچهر امیری در نقش اوستا حسن، مهیار دانشمند در نقش نوازنده کولی – شعبده باز، مهران نیک روش در نقش نوازنده کولی،مهرانه به نهاد در نقش پزشک و... سایر بازیگران تی تی را تشکیل می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied