شمانیوز
شما نیوز

ازدواج جنجالی مرد عربستانی با 53 زن در مدت 43 سال + فیلم دیدنی

​یک مرد اهل عربستان سعودی که در مدت 43 سال با 53 زن ازدواج کرده به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

ازدواج جنجالی مرد عربستانی با 53 زن در مدت 43 سال + فیلم دیدنی

به گزارش شمانیوز: این مرد 65 ساله در گفت و گو با شبکه mbc عربستان فاش کرد که او با این ازدواج های متعدد به دنبال ثبات عاطفی بوده است. " ابو عبدالله " زمانی که تنها 20 سال داشت با نخستین همسر خود ازدواج کرد. زن عبدالله شش سال از او بزرگتر بود و  به دلیل کم سن و سال بودن عبدالله ، این زن در آن زمان کاملا مناسب وی بود. آنها بعدها صاحب فرزندانی شدند و همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه با پدیدارشدن اختلافاتی میان عبدالله و همسر اولش، او تصمیم گرفت با زن دیگری ازدواج کند.

 

 

عبدالله در سن 23 سالگی این موضوع را با زن اولش در میان گذاشت و سپس با زن دوم خود ازدواج کرد. اما مدتی بعد پس از آنکه اختلافاتی بین زن اول و دوم عبدالله به وجود آمد او تصمیم گرفت با سومین زن خود ازدواج کند و سپس زن چهارم.

اما اوضاع نه تنها بهتر نشد بلکه عبدالله با بالاگرفتن اختلافات میان همسرانش مجبور شد به ترتیب زن اول، دوم، سوم و سپس چهارم خود را طلاق دهد. با این حال عبدالله که هنوز ثبات عاطفی خود را به دست نیاورده بود تصمیم گرفت به ازدواج هایش ادامه دهد.

او به روزنامه عربی دیلی سبق گفت که تاکنون 53 ازدواج انجام داده که عمر کوتاه ترین ازدواجش تنها یک شب بوده است. عبدالله در این گفت و گو ضمن تاکید بر اینکه هیچ کدام از ازدواج هایش شوخی و برای سرگرمی نبوده است گفت همه آنها، طبق مراسم سنتی انجام شدند. ظاهرا تمام تلاش عبدالله این بود که زنی را پیدا کند که او را در زندگی خوشحال کند اما ازدواج های او مدام با شکست همراه می شد.

با این اینکه عبدالله فاش نکرد که آیا توانسته زن مورد علاقه اش را پیدا کند گفت که اکنون با یک زن خود زندگی می کند و برنامه ای برای ازدواج مجدد ندارد. بیشتر زنان عبدالله اهل عربستان بوده اند اما یک زن او خارجی  بوده که در یک سفر کاری با او آشنا شده بود و این ازدواج تنها چند ماه طول کشید. 

داستان زندگی عبدالله پس از آنکه توسط رسانه ها منتشر شد با نظرات متفاوت کاربران در این کشور همراه بود. در حالی که برخی ماجراجویی طولانی او برای پیداکردن زن مورد علاقه اش را مورد تمجید قرار دادند اما برخی دیگر کار عبدالله را اشتباه قلمداد کرده و از او به عنوان « مرد چند همسر قرن » یاد کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied