شمانیوز
شما نیوز

دختر خردسال

دختر خردسالی که از دیوار تغذیه می کند!

مادر ۲۵ ساله این دختر بچه می‌گوید دخترش به یک بیماری بسیار نادر مبتلاست که موجب می‌شود او دیوار‌ها و کنترل تلویزیون را بخورد.

دختر خردسالی که از دیوار تغذیه می کند!

جردنا تایت، ۲۵ ساله در حالی به پزشکان مراجعه کرد که با التماس از آن‌ها درخواست کمک داشت و می‌گفت که دختر دو ساله او دچار یک بیماری نادر شده که در خانه دیوارها، مبلمان و کنترل تلویزیون را می‌بلعد.

این مادر به پزشکان گفت که مجبور است در خانه مدام کودک خردسال خود را تحت نظر داشته باشد تا او را از بلعیدن اشیای خانه و اقلام بسیار خطرناک منع کند.

پزشکان می‌گویند این کودک ممکن است به یکی از طیف‌های اوتیسم مبتلا شده باشد که کودک را دچار اختلال بسیار نادر در خوردن اشیا و مواد غیرعادی می‌کند.

این دختر بچه دو ساله به نام دالی به نوعی بیماری در ردیف اوتیسم با نام پیکا مبتلاست که مادر خود را مجبور می‌کند تا وسایل خانه را از دسترس وی دور نگه دارد تا این کودک آن‌ها را نبلعد.

این مادر ۲۵ ساله که برای مراقبت از کودک خردسال خود مجبور به استعفا شده می‌گوید از این وضعیت خسته شده و از دیدن اینکه کودکش به چنین بیماری نادری مبتلاست بسیار رنج می‌برد.
این مادر انگلیسی می‌گوید با اینکه کودکش در ردیف کودکان مبتلا به اوتیسم تشخیص داده شده، ولی هیچ گونه کمک مالی از سوی دولت دریافت نمی‌کند.

منبع: mirror

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied