شمانیوز
شما نیوز

مهران رجبی

مهران رجبی حاشیه ساز شد | واکنش مهران رجبی به حواشی اخیر در کشور

بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه همه ایران سرای من است، گفت: نباید حتی به قدر پلک زدن هم در دفاع از وطن تعلل کرد.

مهران رجبی حاشیه ساز شد | واکنش مهران رجبی به حواشی اخیر در کشور

به گزارش شمانیوز: مهران رجبی عصر امروز جمعه 11 آذر در همایش «تا پای جان برای ایران» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت در گرگان اظهار کرد: در شرایط فعلی نه تنها مسئولان که آحاد مردم جامعه باید در راستای جهاد تبیین گام بردارند و برای آن احساس وظیفه کنند.

وی ادامه داد: این حرف‌ها را کسی بیان می‌کند که در دو ماه اخیر سیبل هدف فضای مجازی کشور بوده است، ما اجازه ناامید شدن نداریم و  جنس ما نباید از جنس ناامیدی باشد، یأس و ناامیدی برای کافر است و ما مرمنان چیزی را از دست نمی‌دهیم که بخواهیم ناامید شویم.

وی با تأکید بر اینکه باید در مسیر اسلام و انقلاب ثابت قدم باشیم، تصریح کرد: نهایت عمر همه ما مرگ است پس چه خوب که عاقبت آن با شهادت باشد، شهادت برای مسلمانان یک افتخار است.

وی متذکر شد: امروز من که ۶۲ سال سن دارم مگر چند سال دیگر می‌توانم عمر کنم؟ باید برای ما افتخار باشد که در مسیر اسلام و دفاع از وطن گام برداریم و نباید در دفاع از دین و وطن به اندازه حتی پلک زدن دریغ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید عجمیان متعلق به کرج است اما امروز این همایش در گرامیداشت یاد این شهید عزیز و دیگر شهدای امنیت در گلستان برگزار شده و این مهم نشان می‌دهد همه جای ایران سرای من است؛ ایران وطن ما است و خارج از محدوده سرزمینی غربتی محسوب می‌شویم./ ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied