شمانیوز
شما نیوز

عکس زنان بدکاره

افشای شماره و عکس زنان بدکاره جنجال برانگیز شد/ اطلاعات زنان فاسد لو رفت!

یک شخصیت مشهور مخالف حکومت سعودی فاش کرد که فحشا و روسپیگری با حمایت حکومت در داخل عربستان جریان دارد.

افشای شماره و عکس زنان بدکاره جنجال برانگیز شد/ اطلاعات زنان فاسد لو رفت!

"سعد فقیه" رئیس جنبش اسلامی برای "اصلاح" عربستان در فایلی ویدئویی که در شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی منتشر شد، فاش کرد که روسپیگری شبه رسمی در عربستان جریان دارد.

وی درباره جزئیات این پدیده در عربستان گفت: اطلاعات بسیار خطرناک و وحشتناک نشان می دهد که در برخی سایت ها و نرم افزارها اسامی، عکس ها و شماره تلفن های همراه سعودی وجود دارد. (در آنها) آدرس های مشخص و هتل های مشهوری با ارایه مفاسد اخلاقی با جزئیات کامل وجود دارد...از این وضعیت می فهمیم که حکومت از روسپیگری حمایت می کند.. حکومت اصلاحگرایان را تحت تعقیب و پیگیرد قضایی برای فقط یک توییت ساده قرار می دهد اما در مقابل، روسپیگری آشکارا با اسامی و عکس ها را - نعوذ بالله (حتی) در مکه مکرمه - به حال خود رها کرده است.

فقیه گفت: مردم شبه جزیره عربستان شرم آور است که به این سطح (تنزل کنیم) که فعالیت روسپیگری اعلام شده با آدرس و شماره تلفن های سعودی در داخل کشور در سرزمین حرمین وجود داشته باشد و حکومت از آن حمایت و دفاع کند.

وی تاکید کرد: باید قبل از اینکه عذاب الهی بر ما فرود آید، کاری کرد.

به نوشته سایت های مخالف حکومت سعودی، محمد بن سلمان ولیعهد سعودی از زمان به قدرت رسیدن بسیاری از مخالفان و شخصیت های دینی و فعالان حقوق بشری و سیاسی عربستان را به زندان انداخته و در مقابل به ترویج انحطاط و فرهنگ غربی دست زده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied