شمانیوز
شما نیوز

المیرا شریفی‌مقدم

ماجرای خداحافظی المیرا شریفی‌مقدم با گویندگی خبر

مجریِ این روزهای شبکه دو سیما در حالی از تجربه فضای اجرا می‌گوید که برخی از کانال‌های مجاری خبر از خداحافظی او با گویندگی خبر می‌دهند.

ماجرای خداحافظی المیرا شریفی‌مقدم با گویندگی خبر

چندی پیش خبر اجرای المیرا شریفی‌مقدم در برنامه «صبحانه ایرانی» شبکه دو سیما منتشر شد. 

شریفی‌مقدم متولد 1360 فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد علوم ارتباطات که 22 سال سابقه گویندگی خبر را دارد و او را مخاطبین بیشتر به این کسوت می‌شناسند حالا این روزها با اجرای «صبحانه ایرانی» شبکه دو سیما بیشتر دیده می‌شود، البته این گوینده خبر پیش از این اجرا در برنامه «چاپ اول» را تجربه کرده بود.

اظهارات اخیر او درباره رفتن به‌سمت اجرا، یک ابهام و پارادوکسی را در فضای مجازی به‌وجود آورد، چرا که برخی این‌طور نوشته‌اند که «المیرا شریفی‌مقدم» با دنیای خبر خداحافظی کرده است.

شریفی‌مقدم در گفت‌وگوی کوتاهی با تسنیم تأکید کرد: صحبت‌های من کاملاً واضح بوده است، من هیچ‌وقت خداحافظی نکرده‌ام و این اتفاق برای همه مجریان می‌افتد که بخواهند فضاهای جدیدی را تجربه کنند. با درخواست خودم به سیما رفتم و برنامه اجرا کردم، امکان دارد دوباره گویندگی خبر را هم انجام دهم و این یک اتفاق خیلی طبیعی است که همه مجریان به شبکه‌های مختلف منتقل می‌شوند.

المیرا شریفی‌مقدم در واکنش به شائبه‌هایی مبنی بر خداحافظی‌اش از گویندگی خبر گفته بود: فقط می‌خواهم حوزه دیگری از اجرا را برای مدتی تجربه کنم، 22 سال گوینده خبر بودم و برای مدت یک‌ساله به معاونت سیما آمده‌ام تا فضای اجرا را بیشتر تجربه کنم.

برنامه صبحگاهی «صبحانه ایرانی» چندی است شنبه تا پنجشنبه ساعت 7 صبح روی آنتن شبکه دو است و مجری این برنامه شریفی‌مقدم است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied