شمانیوز
شما نیوز

شکیرا

ماجرای جدایی شکیرا و پیکه به فرزند سوم ختم شد | فرزند سوم شکیرا دختر است یا پسر ؟

بعد از انتشار خبرهایی مبنی بر جدایی شکیرا و پیکه ، شکیرا در یک مصاحبه همه این شایعات را تکذیب کرد و خبر از تولد فرزند سومشان داد.



ماجرای جدایی شکیرا و پیکه به فرزند سوم ختم شد | فرزند سوم شکیرا دختر است یا پسر ؟

شکیرا ایزابل مبارک ریپل (انگلیسی: Shakira Isabel Mebarak Ripoll؛ زادهٔ ۲ فوریه ۱۹۷۷) شکیرا  خواننده و ترانه‌نویس کلمبیایی است. شکیرا در ۱۳ سالگی نخستین ترانه خود را زیر نظر سونی میوزیک کلمبیا ضبط کرد. بعد از شکست دو آلبوم اولش، افسون (۱۹۹۱) و خطر (۱۹۹۳)، او موفق شد با دو آلبوم بعدی خود، پابرهنه (۱۹۹۵) و دزدان کجایند؟ (۱۹۹۸) به محبوبیت بسیاری در بین کشورهای اسپانیایی‌زبان دست یابد. پس از جدایی جرارد پیکه و شکیرا و رابطه جدید پیکه با همکارش کلارا چیا، خط داستانی جدیدی در حال ظهور است.برنامه تلویزیونی «سوسیالیته» در کانال تلسینکو اسپانیا، تصاویری را به نمایش گذاشته که در آن پیکه در خانه خود با ایبای لیانوس (سلبریتی معروف اینترنتی در اسپانیا) در حال گفت‌وگوی زنده است و می‌توان کلارا را در حال راه رفتن پشت پیکه دید.

در حالی که طی  ماه‌های گذشته اخباری مبنی بر جدایی شکیرا و پیکه به گوش میرسید این خبر با واکنش خواننده مشهور روبرو شد و علاوه بر این خبر تولد فرزند سوم شکیرا و پیکه خبر جنجالی دیگری بود که درباره این زوج سرشناس مطرح شد.

شکیرا ایزابل ریپل مبارک خواننده مشهور کلمبیایی در مصاحبه ای ضمن تکذیب خبر جدایی اش از جرارد پیکه فوتبالیست سرشناس بارسلونا و تیم ملی اسپانیا اظهار داشت که او مردی بسیار وفادار و صبور است.

شکیرا در این گفت و گویی که با کانال 5 ایتالیا انجام داد تاکید کرد که زندگی آنها پایدار است و فقط گاهی اوقات گرفتاری های کاری باعث می شود از هم دور بمانند. شکیرا همچنین تاکید کرد یک خواهر و یا برادر برای پسرانشان یعنی میلان و ساشا در راه است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی