شمانیوز
شما نیوز

محمود پاک نیت | تولد محمود پاک نیت | همسر محمود پاک نیت

محمود پاک نیت امروز 10 دی ماه شمع تولدش را فوت کرد | عکس لو رفته از محمود پاک نیت

محمود پاک نیت، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون امروز، ۱۰ دی ماه ۷۰ ساله می شود و شمع تولدش را فوت می کند

محمود پاک نیت امروز 10 دی ماه شمع تولدش را فوت کرد | عکس لو رفته از محمود پاک نیت

محمود پاک نیت متولد دهم دی ماه 1331 در کازرون و اصالتا شیرازی میباشد. تولد ایشان در محدوده زمانی اتفاق افتاده است که پدرشان به دلیل اقتضای شغلی به یکی از شهرهای نزدیک شیراز به نام کازرون منتقل شده بودند.

محمود پاک نیت همسر مهوش صبرکن بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون میباشد. مهوش صبرکن متولد 1339 در شیراز است.

محمود پاک نیت، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون امروز، ۱۰ دی ماه ۷۰ ساله می شود. او این شب ها سریال «گیلدخت» را روی آنتن دارد و با ایفای نقش «تقی خان» بار دیگر یادآور کاراکتر «ارباب» در سریال نوستالژیک «پس از باران» در دهه ۸۰ است.

وی امروز با انتشار این عکس خبر از تولدش داد و شمع تولدش را فوت کرد.

محمود پاک نیت

«گیلدخت» را با عشق ساختیم و نه برای پول

وی درباره تجربه همکاری با مجید اسماعیلی، در مقام کارگردان «گلیدخت» بیان می کند: آقای اسماعیلی اولین سریالش را ساخت اما فیلم های کوتاه و سینمایی زیادی داشته است و در جشنواره های زیادی جایزه گرفته، چندین جایزه بین المللی هم کسب کرده است. ایشان جوانی بسیار پرانرژی، پرتوان، دوست داشتنی و عاشق کار است. اولین بار بود با ایشان آشنا شدم و به نظرم جوانی متعهد به کار است. من چنین اخلاقی ندارم سر کارم پشت مانیتور بروم و کارم را ببینم چون از این کار خوشم نمی آید و می گویم اگر اعتمادی هست پس باید باشد. برخی عزیزان دوست دارند سر هر پلان کارشان را ببینند و اشکالاتشان را برطرف کنند ولی اعتقاد من بر این است کسی که پشت مانیتور به عنوان کارگردان نشسته باید او اعتماد کرد. اگر چیزی هم بد است او باید بگوید چون همه در خدمت او هستند، با او کار می کنند و به او اعتماد کرده‌اند. در سریال «گیلدخت» هم که مونتاژها تمام شد و اکنون این سریال را در حال پخش می بینم من هم مثل همه آدم های دیگر از کار واقعا لذت می برم و چون خودم در کار بودم می دانم چقدر پشت کار انرژی بوده و چقدر آدم ها با عشق کار کرده اند و نه برای پول. اکثر افرادی که در این پروژه بودند با عشق تمام و انرژی و توان مضاعف کار کردند تا این سریال کار خوبی از آب در بیاید و مردم دوست داشته باشند.

۳ سریال آماده پخش دارم

پاک نیت درباره کارهای جدیدش هم می گوید: فعلا کار جدید دیگری ندارم. چندین کار خواندم اما دوست نداشتم و قبول نکردم. سه سریال آماده پخش دارم. جشن سربرون، سنجرخان و تب و تاب که امیدوارم مردم دوستشان داشته باشند.

محمود پاک نیت صحبتش با خبرنگار ایسنا را اینگونه پایان می‌دهد: ممنون از اینکه به یاد ما بودید. تولدم را تبریک گفتید. امیدوارم در کنار همکارانتان موفق، موید و پیروز باشید و بتوانید صادقانه کار کنید، اطلاع رسانی کنید و با مردم خوب ارتباط برقرار کنید. 

در کارهای تاریخی موفق ترم

پاک نیت که در دو سریال تاریخی «جشن سربرون» و «سنجرخان» هم ایفای نقش کرده است، در پاسخ به اینکه آیا خودتان هم بیشتر به کارهای‌ ‌تاریخی علاقه دارید؟ می‌گوید: بله؛ خودم کارهای تاریخی را بسیار دوست دارم و فکر می کنم در این ژانر موفق ترم. در «جشن سربرون» باز هم نقش یک خان را بازی کرده ام اما خان منفی که آن هم به نظرم کار بسیار جذاب و زیبایی است که به کارگردانی آقای مجتبی راعی ساخته شده و بسیار کار پر انرژی و پر از گره و تعلیق است که تماشاگر اگر پایش بنشیند قطعاً دلش نمی خواهد پایان کار را بزند. این سریال مونتاژش تمام شده است و فکر می کنم آماده است. «سنجرخان» هم فعلا اطلاعی از زمان پخشش ندارم و فقط می دانم در حال مونتاژ است ولی چون هر دو متعلق به یک شبکه هستند، مطمئنم که با هم در فاصله کوتاهی پخش نخواهند شد؛ ضمن اینکه پخش سریال «گیلدخت» هم تا پایان فروردین ماه ادامه دارد. احتمالاً «جشن سربرون» در سال جدید به روی آنتن برود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied