شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 15 دی | فال امروز

فال امروزتو اینجا بخون...

فال روزانه پنجشنبه 15 دی | فال امروز

فال روزانه پنجشنبه 15 دی 1401 + فال حافظ و فال روز تولد 01/10/15

 

فال روز تولد 01/10/15

 

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

اهدافتان تا حدی در ذهنتان واضح و مشخص هستند که احساس می کنید اگر دستتان را دراز کنید می توانید آنها را در دست بگیرید. با اینحال هنوز فاصله ای زیادی بین شما و موفقیت وجود دارد. جنبه مثبت قضیه اینجاست که شما آماده اید تا حتی اگر لازم باشد دست به ریسک بزنید، افکارتان را عملی کنید و با دیدن اولین مانع بر سر راهتان میدان را خالی نکنید. اگر بین شما و کسی که دوستش دارید مشکلی پیش آمده است بی دلیل روی جزئیات تمرکز نکنید و مسئله را بیهوده بزرگ نکنید، در واقع این مشکل به نظر بزرگ سوء تفاهمی بیش نیست. خودتان را دوست داشته باشید تا یاد بگیرید بتوانید دیگران را دوست داشته باشید. در حق دیگران همان کاری را بکنید که امیدوارید با خود شما بکنند. خبری می شنوید که بسیار خوشحالتان می کند، حواستان باشد تصمیمی که بعد از آن می گیرید بسیار مهم است. برای خرید عجله نکنید و دست نگه دارید. یک میهمان ناخوانده خواهید داشت.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز شما به هیچ عنوان حاضر نیستید به خاطر دیگران سرعت خودتان را کم کنید و یا معطل کسی شوید. اما متأسفانه شرایط برای پیشروی شما آماده نیست و هیچ چاره ای جز صبر کردن ندارید و تا هفته آینده کنترل اوضاع از دستتان خارج است. در این بازه زمانی و تا وقتی که شرایط برای حرکت دوباره شما مساعد شود، سعی کنید به رویاهایتان فکر کنید و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که رویا پردازی هایتان بیش از اندازه از واقعیت فاصله نگیرند و شما را از راه اصلیتان دور نکنند. باید برای کسی هدیه ای بخرید. این روزها احساس می کنید فاصله ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است و به همین دلیل بسیار ناراحت هستید. مسبب اتفاقاتی که ناخواسته این مدت رخ داده به زودی مشخص خواهد شد. بهتر است با این همه فشاری روی شماست، این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید. اندکی به خودتان زمان بدهید.

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز غلبه به خشم و حالت عصبیتان برایتان غیر ممکن به نظر می رسد و آرزو می کنید که ای کاش روز آرامتری داشتید، کافی است دست از تلاش برای کنترل کردن همه چیز دست بردارید تا همه چیز خیلی راحت تر پیش برود. بهتر است با کسی که دوست دارید در مورد این حالت خود صحبت کنید تا کمی آرامتر شوید. امروز طریقه بیان کردن حرف هایتان باعث خواهد شد که دیگران نسبت به صداقت و صمیمیت شما دچار تردید شوند. به نفعتان است که حقیقت را به طور کامل به زبان بیاورید. شما دارای قدرت تشخیص خوبی در کارها هستید، اما ممکن است این روزها به دلیل حواس پرتی و مشغله کاری زیاد راهی را انتخاب کنید که به بیراهه می رود، کمی دقت کنید وگرنه مجبور خواهید شد با احتیاط از پرتگاه ها و دره هایی که برایتان در راه وجود دارد عبور کنید. روزهای خوشی در راه هستند کافیست با برنامه ریزی جلو بروید و از مشکلات نهراسید.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز شما خیلی خوشحال و سرحال هستید، اما بهتر است بیش از اندازه حرف نزنید، زیرا پرحرفی بیش از اندازه شما می تواند برای دوستانتان خسته کننده باشد. اگر کسی به شما فشار بیاورد و در تنگنا قرارتان بدهد ممکن است ناگهان عصبانی شده و حرف هایی را به زبان بیاورید که در حالت عادی قصد گفتن آنها را نداشته اید. احساسات شما در اوج هستند و به همین دلیل حرف هایی که روی زبانتان می آید حتی خود شما را نیز شگفت زده خواهند کرد، پس مواظب واکنش هایتان باشید. قدر سلامتی تان را بدانید و بیهوده از هر کاهی کوه نسازید. شما از اینکه دیگران را نقد کنید و رفتار و تصمیمات آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید خوشحال می شوید، اما لازم است بدانید این کار باعث می شود شما وجهه مثبت خود را جلوی چشم دیگران از دست بدهید. شاید گاهی بهتر باشد خودتان را جای دیگران بگذارید و ببینید چطور تصمیم خواهید گرفت.

♌ فال فردا متولدین مرداد

امروز ذهنتان سرشار از ایده های خوب است اما مشکل کار اینجاست که دیگران ایده هایتان را به راحتی قبول نمی کنند و حتی ممکن است با شما مخالفت کنند. اگر در چنین وضعیتی قرار گرفتید نسبت به افکار و ایده های خودتان تردید نکنید و اگر لازم دیدید مسیرتان را به تنهایی ادامه بدهید، آنهایی که به تنهایی پرواز می کنند مسافت طولانی تری را می توانند طی کنند. امروز عشقتان ثبات احساسی ندارد و لحظه ای سرشار از خوشحالی و لحظه ای دیگر ناراحت و دلخور است و این موضوع شما را عصبانی کرده است، سعی کنید کمی با او کنار بیایید. با دید مثبت به مردم نگاه کنید و از دنیایی که خودتان برای خودتان ساخته اید خارج شوید و واقعیت اطراف را ببینید. افرادی در اطراف شما هستند که در بوجود آمدن اتفاقی که رخ می دهد سهمی دارند. از آنچه اتفاق افتاده ناراحت هستید، اما بهتر است بیش از این نجنگید، آنچه اتفاق افتاده به نفع شما خواهد بود حتی اگر امروز در آن منفعتی نبینید.

♍ فال امروز متولدین شهریور

شما معمولا در رویارویی با مشکلات خلاقیت بسیاری از خودتان نشان می دهید، اما امروز احساس می کنید که انگار چشمه ی خلاقیتتان خشک شده است و اصلا نمی دانید که چکار باید بکنید. هر چقدر هم که تمرکز داشته باشید و سعی کنید ایده ها و راه حل های جدیدی پیدا کنید نتیجه باب میلتان نخواهد بود. این وضعیت به حال جسمانی شما باز می گردد و برای مبارزه با آن بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که امروز را به خودتان استراحت داده و سعی کنید تا جای ممکن از خودتان کار نکشید. برای رسیدن به مقصود و نیتی که دارید عاقلانه تصمیم بگیرید و تلاش کنید تا درهای موفقیت به روی تان باز شوند. ممکن است مجبور شوید روی احساسات تان پا بگذارید. مسئله را سخت تر از آنچه هست نکنید تا از پس حل آن برآیید. برای یک تصمیم گیری از شما کمک گرفته خواهد شد. سعی کنید منصفانه رفتار کنید و حرفی نزنید که بعدا از گفتن آن پشیمان شوید.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز باید به احساسات آشفته و حالت سر به هوایی که به سراغتان آمده است غلبه کنید. رویاپردازی در مورد خواسته هایتان کافی نیست، باید ایده های  که در سرتان دارید را عملی کنید، شما این توانایی را دارید که هر موقعیتی را رو به بهبود پیش ببرید. اگر بخواهید در انجام کارهایتان به دیگران زور بگویید و حرف خودتان را به کرسی بنشانید با مقاومت آنها مواجه خواهید شد. مطمئن باشید که خودرای بودن و مبارزه کردن برای ثابت کردن قدرت و تسلط خودتان بر دیگران هیچ نتیجه مثبتی برای شما نخواهد داشت. از لحاظ روحی و احساسی شما در حال حاضر در شرایطی که تصمیم درستی بگیرید نیستید. وقایع بدی که در گذشته برایتان رخ داده است، اثری منفی بر روی شما گذاشته و متاسفانه شما بعد از این همه مدت نتوانسته اید این اتفاقات را فراموش کنید. هم چنان در بحث ها احساساتی شده و کنترلتان را از دست می دهید. هر جا بحثی پیش آمد مکان را ترک کنید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

چیزی که در ابتدا تجربه ای هیجان انگیز به نظر می رسید ممکن است به یک گره کور تبدیل شود. امروز مسائل مرتبط با روابط عاطفی ممکن است برای شما منبع خشم و نگرانی باشند؛ شما گزینه های زیادی پیش روی خود دارید، اما نمی شود همزمان در چند راه مختلف گام برداشت و باید دست به انتخاب بزنید. رابطه ای که به نظرتان بی ثبات می آید می تواند دقیقا همان چیزی باشد که قلب شما را به ثبات خواهد رساند. با وجود این که دلتان می خواهد به حرف عقلتان گوش کنید شاید بهتر باشد کمی به خودتان فرصت بدهید. بهتر است راه خود را در مبارزه و بحث پیدا کنید، زیرا اگر این کار را نکنید، نا امیدی هم به مسائل تان اضافه می شود. به صحبت هایی که می شنوید و یا خواسته هایی که دیگران از شما دارند سریع جواب مثبت ندهید، کمی تامل کنید، حتی اگر دیگران پایبند تعهدات خود نباشند، شما باید به درستی وظایفتان را انجام دهید. خودتان را کوچک نکنید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شما بی آن که دلیلش را بدانید احساس دلتنگی و افسردگی می کنید، به احتمال زیاد هیچ دلیل خاصی برای این حالت شما وجود ندارد و در واقع این وضع از حال جسمانی شما ریشه می گیرد. با کمی ورزش و تحرک خواهید توانست به این حالت های خود غلبه کنید، پس به جای این که کنج خانه بنشینید از خانه بیرون بزنید و به پیاده روی، کوهنوردی و یا هر فعالیت دیگری که ضربان قلبتان را بالا برده و خون بیشتری را در رگ هایتان به جریان در خواهد آورد بپردازید. تا شب خواهید دید که حالتان کاملا خوب شده است. باید افکار قدیمی خود را دور بریزید و قدرت ریسک داشته باشید. لذت زندگی در لحظه ای است که به وصال حاصل شود و شما به زودی این لحظه را تجربه می کنید. برای دادن جواب دعوتی که از شما شده دست دست نکنید. شما دلتان می خواهد به این مراسم بروید. جواب را زودتر بدهید، در قبال حرفی که به شخصی زده اید مسئولید. حالا که به سراغ شما آمده اند طفره نروید.

♑ فال روز متولدین دی

امروز دلتان می خواهد با شجاعت تمام احساسات و افکارتان را به دیگران بیان کنید، از طرفی هم دلتان برای گذشته ها و زمانی که انتخاب کردن اینقدر برایتان سخت نبود تنگ شده است. اگر به ترس هایتان غلبه نکنید نمی توانید از هیجانی که در مورد آینده دارید لذت ببرید. امروز به هیچ وجه به حریم شخصی دیگران تجاوز نکنید که پیشمان می شوید. برای پیدا کردن کسی که قلبتان را بلرزاند همه جا دارید می گردید، ولی بهتر است چشمتان را باز کرده و اطرافتان را هم نگاهی بیندازید، شاید عشق در یک قدمیتان باشد. برای یک خرید یا فروش، بیش از حد صبر نکنید. تصمیم بگرید و همین هفته اقدام کنید. یک امضا و توافق به سود شما تمام می شود. بهتر است فعلا جواب تلفنی که به شما شده است را ندهید. راهی پیدا کنید تا وقت بیشتری برای فکر کردن بخرید. برای حال روحی تان بهتر است هر چه زودتر کارها و فعالیت های تازه ای را آغاز کنید.

♒ فال متولدین بهمن

امروز بالاخره پس از یک انتظار طولانی فرصت دیدار با عشقتان برای شما فراهم خواهد شد و برنامه هایتان بالاخره با هم جور در خواهند آمد. این موضوع باعث خواهد شد که بخش عمده ای از روز را خوشحال و پر انرژی باشید و چشمتان به ساعت باشد تا هر چه زودتر به دیدن این عزیز بروید. شما حرف های زیادی برای گفتن به او دارید. امروز برای تصمیم گیری در مورد مسائل مهم زیاد روی حس ششم خودتان حساب نکنید و بیشتر به این فکر باشید که چطور با انتخاب هایتان می توانید به اهداف اصلی خود نزدیک تر شوید. حضور کودکی نو رسیده در خانواده روحیه تان را از این رو به آن رو می کند. مسیر خود را در یک خط ادامه ندهید، سعی کنید تغییر و تحولی در زندگی تان به وجود آورید. کلافگی این روزهایتان نتیجه این است که زندگی تان دچار یک نواختی شده است. روزهای سختی را می گذرانید اما بهتر است از کسی کمک بگیرید، خودرایی تان به شما کمکی نمی کند.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شاید دست به کار شدن پیش از آن که به اندازه کافی فکر کرده باشید همیشه راه درستی نباشد و جواب ندهد، اما امروز این روش می تواند به شما کمک زیادی کند. امروز برای تمام کارهایی که در لیست وظایف روزانه تان هستند وقت بگذارید، اما زیاد هم به آنها فکر نکنید و در لحظه عمل کنید. امروز ممکن است در تلاش برای قانع کردن یکی از اطرافیانتان به پذیرش آن چه که خودتان فکر می کنید درست است بیش از اندازه زیاده روی کنید. اگر دست از پافشاری برندارید خیلی سریع برای خودتان دردسر درست خواهید کرد. با اطرافیانتان مهربان تر باشید کسی به شما بدهکار نیست. مردم را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید، هر کس که لبخند به روی لب دارد لزوما شاد نیست. مسئولیت حرفی را که می زنید را به عهده بگیرید، دروغ نگویید وگرنه مردم ظاهرا شما را تایید می کنند، اما پشت سرتان دیگر هرگز حرف های شما را باور نخواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied