شمانیوز
شما نیوز

علی دایی

علی دایی فردا کشور را ترک میکند | مقصد علی دایی و همسرش کجاست؟

علی دایی دوشنبه شب در کاخ مراسم برترین‌های فیفا یا همان THE BEST حضور خواهد یافت.

علی دایی فردا کشور را ترک میکند | مقصد علی دایی و همسرش کجاست؟

علی دایی دوشنبه شب در کاخ مراسم برترین‌های فیفا یا همان THE BEST حضور خواهد یافت.  علی دایی با رفع ممنوعیت خروج از کشور، بامداد فردا تهران را به مقصد پاریس ترک خواهد کرد تا در مراسم فیفا شرکت کند.  علی دایی که سه هفته قبل دعوتنامه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال را برای حضور در جشن معرفی برترین‌های سال دریافت کرده بود، در ساعات ابتدایی یکشنبه با پرواز ترکیش راهی ترکیه و سپس پاریس خواهد شد.

علی دایی در این سفر رسمی، همسرش را در کنار خود خواهد داشت و در دعوتنامه فیفا هم قید شده که این چهره بین‌المللی فوتبال کشورمان به همراه همسرش حضور پیدا کند.

در برنامه علی دایی طی سفر به پاریس ، حضور در ضیافت شام فرداشب فیفا دیده می‌شود. شهریار فوتبال ایران ظهر دوشنبه در یک دیدار سمبلیک با حضور ستاره‌های سرشناس فوتبال جهان به میدان خواهد رفت و سپس دوشنبه شب در کاخ مراسم برترین‌های فیفا یا همان THE BEST حضور خواهد یافت تا یکی از مهمانان ویژه فدراسیون جهانی باشد.

نکته حائز اهمیت و روحیه بخش برای علی دایی در این سفر رسمی، همراه داشتن همسرش است که چندی پیش موانعی در مسیر یکی از سفرهای خارجی او و دخترشان به وجود آمده بود. به همین خاطر گفته می‌شد دایی و همسرش ممنوع الخروج هستند اما حالا مشخص شد که هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد و علی دایی می‌تواند یک سفر خاطره‌انگیز داشته و نماینده کشورمان در بالاترین مراسم سالانه فیفا باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied