شمانیوز
شما نیوز

بهنوش بختیاری

خوانندگی عباس قادری در تولد پدرِ بهنوش بختیاری | کولاک تولد پدر بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد. بهنوش بختیاری بازیگر پرحاشیه سینماست. بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود فعالیت زیادی دارد.

خوانندگی عباس قادری در تولد پدرِ بهنوش بختیاری  | کولاک تولد پدر بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد. بهنوش بختیاری بازیگر پرحاشیه سینماست. بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود فعالیت زیادی دارد.

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران متولد شد. بهنوش بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد و از این طریق به دنیای سینما راه یافت. خانم بازیگر در حین فعالیت به عنوان منشی صحنه دوره ای یکساله را زمینه تئاتر زیرنظر مهتاب نصیرپور بازیگر کشورمان گذراند. بهنوش بختیاری که سودای بازیگر شدن را در همان دوران که به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد را در سر داشت اولین بار در سال 75 در سریال هوای تازه به کارگردانی محمد رحمانیان به ایفای نقش پرداخت. پشت دیوار شب به کارگردانی مهران تاییدی در سال 76 اولین تجربه بازیگری بهنوش بختیاری در سینما بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    مبارکا باشه، سایه پدر و مادرشون مستدام