شمانیوز
شما نیوز

فروش خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۲ | ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه

جزئیات و زمان فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه | سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از فردا بازگشایی می‌شود

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرد که از تاریخ ۵ اردیبهشت، مشتریانی که قصد خرید خودرو را دارند، می‌توانند به سایت سامانه فروش یکپارچه مراجعه کرده و در طی ۵ روز آینده، نوع و زمان تحویل خودروی خود را انتخاب کنند.

جزئیات و زمان فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه | سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از فردا بازگشایی می‌شود

 

به گزارش شمانیوز، طرح بزرگ فروش خودرو وزارت صمت در سامانه یکپارچه برای اردیبهشت 1402 تمدید شده است. در طرح جدید تخصیص یکپارچه خودرو امکان تخصیص خودرو بدون قرعه‌کشی فراهم آمده است و اکنون همه واجدان شرایط می‌توانند بدون قرعه‌کشی در خصوص دریافت خودروهای مدنظر با قیمت جدید بر اساس فهرست انتظار اقدام کنند.

 در حال حاضر حضور 9 شرکت خودروساز در این طرح قطعی شده و این شرکت‌ها عبارتند از؛ ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، فردا موتورز، کرمان موتور، مدیران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا، آرین پارس موتور و مکث موتور که محصولات خود را در قالب طرح‌ فروش عادی و طرح فروش جوانی جمعیت عرضه خواهند کرد.

طبق اعلام خودروسازان داخلی، خودروهایی که پیش از سال ۱۴۰۲ در قالب طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی عرضه شد و متقاضیان ثبت نام کردند بر اساس قیمت‌های جدید تحویل خواهد شد.

برای متقاضیانی که به دنبال تحویل سریعتر خودرو هستند، بعد از تعیین نوبت‌ها و رتبه بندی متقاضیان، اکنون با ارائه امکان ویرایش خودرو بر اساس زمان تحویل مشخص شده، این امکان فراهم شده است که بتوانند زمان تحویل و نوع خودرو را تغییر داده و با این کار، برای برخی خودروهای پر متقاضی سال ۱۴۰۳ که در رتبه بندی بالایی قرار دارند، اولویت بیشتری را به دست آورند.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با اعلام اینکه طبق برنامه، هر متقاضی که در رتبه بندی دریافت خودروی سال ۱۴۰۳ اعلام شده قرار دارد، می‌تواند در سه اولویت مختلف، سه خودرو را انتخاب کرده و در سال ۱۴۰۲ خودروی مورد نظر خود را دریافت نماید، افزود: پس از انجام انتخابات توسط تمامی متقاضیان، سایت بسته می‌شود و با توجه به اولویت بندی متقاضیان، پالایش اطلاعات آن‌ها انجام و ترتیب تحویل خودرو در سال ۱۴۰۲ مشخص خواهد شد.

مهدی تقدسی با بیان اینکه اکنون امکان ویرایش خودرو و زمان تحویل بر اساس ظرفیت تولید خودروسازان فراهم شده است، گفت: برای تعدادی خودروی پرمتقاضی مانند دنا که محدودیت تولید داشت زمان تحویل به متقاضیان خودرو در سال ۱۴۰۳ مشخص شده است، حال اگر متقاضی نیاز سریعتر به خودرو دارد، می‌تواند اکنون نوع خودرو و زمان تحویل را تغییر دهد.

وی در پایان بیان داشت: ۵ اردیبهشت، سامانه یکپارچه فروش خودرو باز و تا ۵ روز فعال می‌ماند و در ۳ روز پالایش اطلاعات ثبت شده انجام خواهد شد. متقاضیان خرید خودرو می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه به نشانی www.esalecar.ir ویرایش اطلاعات خود را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied