شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

دلار همچنان می‌تازد | سکه امامی چشم‌انتظار حرکت اونس طلا

دلار آزاد که در روز یکشنبه خط روند صعودی چهار ماهه خود را شکسته بود روز قبل توانست به بالای آن نفوذ کند ولی برای آنکه قیمت دلار کاهشی نشود باید بتواند در روز جاری بالای محدوده ۵۳ هزار و ۷۰۰ تومان تثبیت شود.

دلار همچنان می‌تازد | سکه امامی چشم‌انتظار حرکت اونس طلا

قیمت دلار در روز آینده به چه صورت است و آیا دلار بالاتر نیز می‌رود. قیمت دلار  همواره از مباحث مهم در کشور بوده است و  تحلیل هایی در این خصوص انجام شده است. با افزایش قیمت دلار کالاهای اساسی نیز افزایش پیدا می کند. در ادامه سیگنال و پیش بینی دقیقی را از  قیمت دلار   می خوانید: 

بازار ارز روز قبل از نزدیکی حمایتی که در آن قرار داشت برگشت و قیمت اسکناس آمریکایی افزایش یافت. بازگشت تکنیکی بازار ارز در روز قبل با دومین روز سقوط شاخص کل بازار سرمایه همراه شد.

دلار آزاد که در روز یکشنبه خط روند صعودی چهار ماهه خود را شکسته بود روز قبل توانست به بالای آن نفوذ کند ولی برای آنکه قیمت دلار کاهشی نشود باید بتواند در روز جاری بالای محدوده ۵۳ هزار و ۷۰۰ تومان تثبیت شود و در ادامه از این قیمت پایین‌تر نیاید. در غیر اینصورت احتمال کاهش قیمت دلار از نظر تکنیکی در گام اول ‌تا حوالی ۵۳ هزار و 100 تومان فراهم می‌شود و اگر این محدوده حمایتی کوتاه‌مدتی هم شکسته شود دلار می‌تواند تا محدوده ۵۲ هزار و ۶۰۰ تا ۵۲ هزار و ۸۰۰ کاهش یابد.

سکه امامی چشم‌انتظار اونس و دلار

سکه امامی هم مانند دلار خط روند صعودی سه ماهه خود را شکسته و هنوز نتوانسته بالای آن نفوذ کند ولی با توجه به آنکه قیمت طلا به اونس و سکه وابسته است، اگر دلار در ادامه هفته رشد کند یا اونس طلا در واکنش به داده‌های تورمی ایالات متحده روز چهارشنبه و نگرانی‌ها از عدم افزایش سقف بدهی ایالات متحده مثبت شود سکه امامی نیز می‌تواند در ادامه صعودی شود.

حمایت محدوده ۳۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۳۲ میلیون و 600 هزار تومانی اولین حمایت پیش روی سکه است که در صورت شکست می‌تواند تا نزدیکی محدوده ۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تا ۳۲ میلیون تومان کاهش پیدا کند. در صورت صعودی بودن سکه امامی در روز جاری محدوده ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اولین مقاومت پیش رو خواهد بود که شکست آن راه را برای رسیدن به مقاومت ۳۳ میلیون ۸۰۰ هزار تومانی هموار خواهد کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی