شمانیوز
شما نیوز

بیمه زندگی خاورمیانه

حضور مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه در جمع شبکه فروش استان گیلان

مهدی نوروزی، مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه در جمع شبکه فروش استان گیلان در دفتر هماهنگی و آموزش لاهیجان حضور پیدا کردند.

حضور مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه در جمع شبکه فروش استان گیلان

مهدی نوروزی مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه در جمع شبکه فروش استان گیلان ضمن تاکید به مسئله آگاه‌سازی مشتریان خاطر نشان کردند مخاطب خودتان را مطلع کنید که بعد از خرید بیمه‌نامه از شرکت با آرامش خاطر می‌توانند به لحظه به اطلاعات بیمه‌نامه دسترسی داشته باشند، وضعیت شرکت را رصد کنند و همچنین وضعیت سرمایه‌گذاری شرکت در بازار را بررسی نمایند.

وی افزود: مجموعه‌ منظم بیمه زندگی خاومیانه در این سال‌ها توانسته است با کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری به فعالیت خود ادامه دهد. بعضا برای برخی سوال است که چرا  در استان‌ها شعبه تاسیس نمی‌کنید؟ جواب ما این است که قرار نیست شعبه بزنیم و هزینه‌ها را بالا ببریم چرا که وقتی هزینه‌ها را بالا ببریم طبعاً عایدی کمتری برای بیمه گذاران ایجاد می شود. هنر این است که بتوانیم با کاهش قابل توجه هزینه‌ها، به بهترین شکل ممکن خدمتگزار مردم باشیم. بهترین تبلیغ برای شرکت ما چگونگی عملکرد ماست که در صدر آن پرداخت خسارت به موقع و دقیق به بیمه‌گذاران است.

نوروزی در پایان صحبت‌های خود ضمن تاکید بر توجه ویژه تمامی شبکه فروش بر دو رویکرد فروش مستقیم و جذب و آموزش نماینده ابراز امیدواری کردند با تلاش و زحمات نمایندگان، روزی برسد که تمامی خانواده‌های ایرانی از محصولات متنوع بیمه زندگی خاورمیانه بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied