شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

سیگنال طلا و دلار به خریداران سکه

فعالان بازار معتقدند در صورتی که در اولین روز هفته سکه امامی تحت تاثیر رشد قیمت طلای جهانی و ماندگاری دلار بالای مرز حمایتی مهم یاد شده قرار بگیرد این امر ممکن است موجب ورود خریداران به بازار سکه شود و فلز زرد رنگ داخلی به سمت پله های بالاتر گام بردارد.

سیگنال طلا و دلار به خریداران سکه

قیمت دلار در روز آینده به چه صورت است و آیا دلار بالاتر نیز می‌رود. قیمت دلار  همواره از مباحث مهم در کشور بوده است و  تحلیل هایی در این خصوص انجام شده است. با افزایش قیمت دلار کالاهای اساسی نیز افزایش پیدا می کند. در ادامه سیگنال و پیش بینی دقیقی را از  قیمت دلار   می خوانید: 

روز جمعه هم فلز گران بهای داخلی حاضر به عقب نشینی نشد و محدوده یاد شده را حفظ کرد.

اما چه چیزی باعث شد سکه بازان در معاملات پشت خطی دیروز در برابر کاهش قیمت مقاومت کنند؟

ماندگاری نرخ دلار بالای مرز حمایتی​

اولین سیگنالی که موجب شد سکه بازان به احتمال رشد قیمت سکه امیدوار شوند ماندگاری دلار بالای مرز حمایتی پله اول کانال پنجم بود.

کامبک قیمت طلا در روز جمعه

از سوی دیگر قیمت طلای جهانی که روز پنجشنبه گذشته نزولی شده بود در روز جمعه در واکنش به اظهارات جدید جروم پاول به سمت بالا خیز برداشت و کامبک زد.

آن طور که رسانه ها اعلام کردند طلای جهانی دیروز تا بالای ۱۹۸۰ دلار رفت که در واقع نسبت به پنجشنبه جهش بیش از ۲۰ دلاری را نشان می دهد.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر طلا و دلار و خودرو

در شرایط کنونی، فعالان بازار معتقدند در صورتی که در اولین روز هفته سکه امامی تحت تاثیر رشد قیمت طلای جهانی و ماندگاری دلار بالای مرز حمایتی یاد شده قرار بگیرد؛ این امر ممکن است موجب ورود خریداران به بازار سکه شود و فلز زرد رنگ داخلی به سمت پله های بالاتر گام بردارد.

از طرفی هم با توجه به پایان ثبت نام خودرو در روز جمعه  ممکن است بخشی از نقدینگی به بازار طلا و سکه سرازیر شود.

با این حال، در صورتی که اسکناس آمریکایی در روز جاری نزولی شود این امر ممکن است زمینه ساز کاهش قیمت سکه شود.

اولین مرز حمایت و مقاومت در بازار سکه

در شرایط کنونی، اولین مرز حمایتی فیبوناچی برای سکه امامی محدوده ۳۰ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان است، حمایت دوم نیز در محدوده ۳۰ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان قرار دارد. در صورتی که این نقطه حمایتی از دست برود احتمال برگشت به مرز حساس ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وجود دارد.

از سوی دیگر، اولین مرز مقاومتی محدوده ۳۰ میلیون و ۴۰۲ هزار تومان است که درصورتی که فلز زرد رنگ داخلی به این سطح برسد و بالای این محدوده ثبیت دهد، در مقاومت دوم به ۳۰ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و در مقاومت سوم به بالای ۳۰ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied