شمانیوز
شما نیوز

وحید رجبلو

عکس مادر وحید رجبلو بعد از مهاجرتش به آمریکا لو رفت | به وحید رجبلو نمی خورد همچون مادری داشته باشد

عکسی از مادر وحید رجبلو را در ادامه مشاهده می کنید.

عکس مادر وحید رجبلو بعد از مهاجرتش به آمریکا لو رفت | به وحید رجبلو نمی خورد همچون مادری داشته باشد

وحید رجبلو کارآفرین توان یاب ایرانی و مدیرعامل استارتاپ «توانیتو» با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام از مهاجرتش به آمریکا و شهر سن رافائل در کالیفرنیا خبر داد. وحید رجبلو یک جوان کرجی خوش فکر و کارآفرین در عرصه فناوری اطلاعات است که با وجود ناتوانی جسمی، کارهای بزرگی انجام داده است که از وحید رجبلوبه عنوان استیون هاوکینگ ایران یاد می شود. رجبلو که به بیماری مبتلاست با معلولیت ۹۸ درصدی توانست در سال ۱۳۹۹ به عنوان اولین ایرانی در لیست ۲۰ جوان شایسته و تأثیرگذار کمیته بین‌المللی JCI قرار بگیرد. ۲ درصد بدن وحید رجبلو قصه ما، کار می کند و او توانسته با عزمی پولادین، فعل خواستن را صرف کند و کارهای بزرگی انجام دهد. عین  فاطمه حمامی  ، دختر نقاش کاشانی که با انگشتان پا نقاشی می کند.

وحید رجبلو

وحید رجبلو ، موسس استارت آپ توانیتو است که در نشانی tavanito.com قرار دارد. او سرپرستی یک تیم ۱۲ نفری استارت آپی را بر عهده دارد و حدود ۲۰۰ سایت را طراحی و راه اندازی کرده است. این پسر توانمند ایرانی به خیلی ها نشان می دهد که هرگز نباید گفت هرگز و هیچ گاه نباید تسلیم شد. در زندگی، تسلیم شدن معنی ندارد و این را وحید رجبلو ، اثبات کرده است.

او هیچ وقت نتوانسته راه برود. اما ذهنش سریع می دود. سریع تر از خیلی ها به قول قدیمی ها، ۴ ستون سالم دارند اما همت ندارند. ۹۸ درصد وجود وحید رجبلو را بیماری SMA گرفته ولی با همان ۲ درصد، کارهایی کرده کارستان. وحید رجبلو یک استعداد کم نظیر است. چهره خندانی که اکنون در فهرست یکی از جوانان برتر جهان قرار دارد.

این استعدادهای ناب باید شناسایی شده ودر عصر دیجیتال از ان ها حمایت شود. وحید رجبلوها و فاطمه حمامی ها و خیلی های دیگر نمی توانند به عصر جدید بروند تا دیده شوند. در عصر جدید، باید این نوابغ را دید و حمایت کرد.

وحید رجبلو

صورت درشت وحید رجبلو دوست داشتنی ما، روی دست ظریف استخوانی، سنگینی می کند. بدنی دارد که در اختیارش نیست. معلولیت ۹۸ درصدی سبب نشده تا او، صاحب یک استارت آپ نشود. بمب خلاقیت و الگوی الهامی بخشی به جوانان کم همت این روزها است. پیش تر دفتر او در جهاد دانشگاهی دانشگاه شریف بود. برادرش مجید، همیشه در کنار او بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    امیدوارم هر کجا باشی موفق باشی

  • ناشناس

    از همتی که داره خوشم میاد

  • ناشناس

    ای کاش با حمایت درست این نخبه رو از دست نمیدادیم