شمانیوز
شما نیوز

در گفت‌وگوی اختصاصی شمانیوز با حقانی‌نسب مطرح شد

سبدگردان هدف؛ مجری بهترین روش سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران

رئیس هیئت مدیره شرکت سبدگردان هدف در یک گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار شمانیوز در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با بیان اینکه سبدهای سرمایه‌گذاری بهترین روش سرمایه‌گذاری است، دلیل انتخاب این شرکت را به عنوان مجری بهترین روش سرمایه‌گذاری برای سرمایه گذاران، طراحی‌های جذاب و حمایت‌های همه‌جانبه از سرمایه‌های مردم در جهت سودآوری بیشتر عنوان کرد.

سبدگردان هدف؛ مجری بهترین روش سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران

فاطمه نجفی-خبرنگار شمانیوز، عباسعلی حقانی‌نسب رئیس هیئت مدیره شرکت سبدگردان هدف با بیان اینکه مخاطب این شرکت تمام اقشار و آحاد جامعه می‌باشند، گفت: مخاطب ما همه مردم از کسانی که پس‌انداز ۱۰۰ هزار تومانی دارند تا افرادی که سرمایه‌گذاری‌های ۱۰۰ میلیاردی می‌کنند، هستند. در همین‌ راستا، عملا حضور در نمایشگاه یک ضرورت برای ما به شمار می‌آید.

کارشناس ارشد بازار سرمایه و اقتصاد در حوزه بورس و اوراق بهادار، افزود: از آنجایی که این صنعت نوپاست و حوزه سبد که بهترین روش سرمایه‌گذاری است که متاسفانه مورد حمایت سازمان بورس نیست، ما مجبور هستیم که با حضور در این رویدادهای مالی با معرفی شرکت، محصولات، روش‌های سرمایه‌گذاری و تحلیل کارشناسان و فرایندهای چگونگی انجام کار بپردازیم.

حقانی‌نسب با بیان اینکه در حوزه فرهنگی شرکت سبدگردان هدف با طراحی یک بازی برای کلیه مقاطع سنی تلاش کرده تا عملاً مردم را با سبد و سبدگردانی آشنا بکند، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل بی‌مهری‌های سیستم بانکی، این شرکت نتوانست مجوز بانک سرمایه گذاری را دریافت کند، خیلی مورد توجه مردم قرار نگرفته است. اگر شرکت سبدگردانی هدف به عنوان بانک سرمایه‌گذاری فعالیت خود را آغاز می‌کرد، اکنون به راحتی مردم برای سرمایه‌گذاری و مدیریت سرمایه خود به ما مراجعه می‌کردند. به خاطر هجمه‌هایی که نسبت به سبدگردانی اتفاق افتاد خودمان به این فکر افتادیم تا شرایطی را فراهم کنیم تا بتوانیم با مردم ارتباط مستقیم داشته باشیم.

وی در ادامه به سبدهای سرمایه‌گذاری طراحی‌ شده توسط سبدگردان هدف، گفت: بر این اساس و در جهت جذب سرمایه‌گذار در این شرکت برای همه سلیقه‌ها سبد طراحی انجام شده است. از سبد صنایع مختلف گرفته تا سبدهایی همچون سبد مهریه، سبد جهیزیه، سبد بازنشستگی، سبد سفر، سبد آتیه و غیره طراحی کردیم تا بتوانیم نیاز اکثریت جامعه را در جهت سرمایه‌گذاری با هر مقدار توان سرمایه‌گذاری درنظر بگیریم.

حقانی‌نسب اضافه کرد: در حقیقت سعی کردیم تمام سلایق مردم را در نظر بگیریم، یعنی سلایقی که نیاز به برنامه ریزی مالی دارد. به عنوان نمونه برای آتیه تحصیلی، سبد سرمایه‌گذاری آتیه تحصیلی فرزندان طراحی شده است که از مقاطع دانش آموزی گرفته تا دانشگاهی بتوانند از حالا یک برنامه آموزشی را برای فرزندان خود داشته باشند. برای خانواده های ایرانی که برنامه ریزی مالی برای انجام سفر ندارند، سبد سفر طراحی شده است که خانواده‌ها با سرمایه گذاری و اندوخته پولی خود می‌توانند از محل سود حاصله برنامه‌ریزی برای سفر را در طول سال برای خود به اجرا بگذارند.

وی تصریح کرد: از دیگر سبدهای سرمایه گذاری طراحی شده توسط سبدگردان هدف می‌توان به سبد نیکوکاری اشاره کرد که از محل پول های جمع آوری شده هرچند اندک، سرمایه گذار تعیین می‌کند که تمام یا قسمتی از سود حاصله به آن اقدام خیرخواهانه تعلق بگیرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت سبدگردان هدف در پایان با بیان ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در سبدگردان‌ها پرداخت و گفت: با توجه به اینکه سبدهای سرمایه‌گذاری دارای ۲۰ ویژگی ممتاز نسبت به دیگر روش‌های سرمایه گذاری هستند، به همین دلیل شرکت سبدگردان هدف به عنوان بهترین مجری روش سرمایه گذاری امیدوار است که با تداوم این امر نسبت به گسترش خدمات سرمایه‌ای و مشاوره‌ در جهت کسب درآمد و سودحاصله بیشتر اقدام نماید. به همین دلیل از سازمان بورس درخواست داریم تا بهترین روش سرمایه‌گذاری که همان سبدهای سرمایه‌گذاری می‌باشد را مورد حمایت قرار بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی