شمانیوز
شما نیوز

در راستای تعهد این شرکت به استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر

پیوستن ال‌جی به برنامه RE100

ال‌جی با شتاب بخشیدن به حرکت به سوی کربن صفر به تلاش‌های خود برای تحقق چشم‌انداز ESG )محیط زیست، منافع اجتماعی و حاکمیت) و "زندگی بهتر برای همه" ادامه می‌دهد.

پیوستن ال‌جی به برنامه RE100

ال‌جی الکترونیکس (LG) به طرح RE100 (Renewable Energy 100) پیوست. RE100 یک طرح جهانی است که از شرکت‌هایی که 100 درصد برق مصرفی خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین کنند حمایت می‌کند. تصمیم پیوستن به RE100 نمونه دیگری از تعهد پیوسته ال‌جی به پایداری و ایفای مسئولیت خود به عنوان یک شهروند حقوقی در جهان است. 

ال‌جی طرح‌های مربوط به تبدیل انرژی مصرفی تمامی سایت‌های تجاری خود تا سال 2050 به 100 درصد انرژی تجدیدپذیر را نهایی کرده است. ال‌جی برای رسیدن به این هدف استفاده از برق تولید شده از منابع تجدیدپذیر مانند نیروگاه‌های خورشیدی و بادی را به مرور به میزان 60 درصد تا سال 2030 و 90 درصد تا سال 2040 افزایش خواهد داد تا بتواند در سال 2050 به هدف 100 درصدی خود دست یابد.     

ال‌جی با گسترش تولید و مصرف انرژی‌های تجدیدپذیر علاوه بر نصب پنل‌های خورشیدی با بهره‌وری بالا در دفاتر و تأسیسات کارخانجات خود اقدامات جانبی متنوع دیگری را نیز انجام خواهد داد. دریافت گواهی‌نامه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر (RECs)، امضاء قراردادهای خرید برق تولید شده با استفاده از منابع تجدیدپذیر (PPAs) و پرداخت حق بیمه شرکت ملی برق کره (KEPCO) در کشور کره جنوبی مثال‌هایی از این اقدامات هستند. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied