شمانیوز
شما نیوز

شبکه برق ایران

آمادگی صنعت برق برای پاسخگویی افزایش 2000 مگاواتی مصرف برق کشور در روزهای آتی

مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران پیش بینی کرد با توجه به افزایش دما در روزهای آتی مصرف برق کشور نیز 2000 مگاوات افزایش داشته باشد . بر اساس این گزارش با توجه به افزایش دمای میانگین کشور که به 38 درجه رسیده است و بر اساس اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی که درروزهای آتی دمای کل کشور باز هم افزایش خواهد داشت، پیش بینی می شود نیاز مصرف برق در روز جاری به عدد 66 هزار مگاوات برسد .

آمادگی صنعت برق برای پاسخگویی افزایش 2000 مگاواتی مصرف برق کشور در روزهای آتی

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مصرف برق کشور در روز مشابه سال گذشته و با دمای 37 درجه عدد 65هزار و 293 مگاوات را ثبت کرده بود .آمار ها حاکی از آن است در روز مشابه سال گذشته میزان برق تحویلی به صنایع بزرگ کشور 3700 مگاوات تحت پایش دیسپاچینگ ملی برق ایران بوده است که این عدد در سال جاری و در روز گذشته نشان میدهد 5408 مگاوات برق تحویل این صنایع شده است.

این گزارش می افزاید، میزان مصرف برق مشترکان صنعتی از ابتدای دوره ی مدیریت مصرف امسال تا کنون 17 درصد رشد داشته است که در این بین صنایع فولادی با رشد 24.3 درصد رشد در صدر قرار دارند . بعد از فولادیها سهم صنایع سیمانی 13 درصد و سهم دیگر فلزات 12 درصد رشد را ثبت نموده است که بیانگر رشد تولید در صنعت کشور است.

در پایان روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران از مردم در خواست کرد، برای پاسخگویی به افزایش 2000 مگاواتی مصرف برق در روزهای آتی،حتی المقدور در ساعات اوج بار (ساعت 11 تا 17 )با کاهش مصرف خود در تامین برق پایدار تمامی مشترکان مشارکت نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied