شمانیوز
شما نیوز

فولاد سفیددشت

پروژه فولادسازی و ریخته گری فولاد سفیددشت در آستانه بهره برداری

مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت گفت: پروژه فولادسازی و ریخته گری با ۹۵ درصد پیشرفت در آستانه بهره برداری است.

پروژه فولادسازی و ریخته گری فولاد سفیددشت در آستانه بهره برداری

به مناسبت هفته بزرگداشت قوه قضاییه، رئیس دادگستری و دادستان بروجن و جمعی از قضات این شهرستان از واحد آهن سازی و پروژه فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت بازدید کردند و ضمن دیدار با مدیرعامل و کارکنان این شرکت، با دستاورد‌ها و مسائل و مشکلات فولاد سفیددشت آشنا شدند.

رئیس دادگستری شهرستان بروجن در این بازدید گفت: در راستای تحقق شعار سال، دستگاه قضایی خود را موظف به رفع موانع تولید و گره گشایی از واحد‌های صنعتی و تولیدی می‌داند.

سهام صداقتی، ضمن قدردانی از زحمات صنعت گران افزود: در این بازدید‌ها مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی شناسایی می‌شود و می‌توان در جهت رفع موانع تولید، در چارچوب قانون و در راستای بیانات مقام معظم رهبری از واحد‌های تولیدی حمایت کرد.

وی گفت: بیشتر کارکنان و کارگران این شرکت بومی منطقه هستند و این امر کمک شایانی به بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم کرده که جای تشکر و قدردانی دارد.

رئیس دادگستری شهرستان بروجن ادامه داد: ۴۳ درصد صنایع استان در شهرستان بروجن قرار دارد و این مسئله که بروجن قطب صنعتی استان است، با همت صنعت گران، تولیدکنندگان و صنعت گران محقق شده است.

پروژه فولادسازی و ریخته گری با ۹۵ درصد پیشرفت در آستانه بهره برداری است

در ادامه، محمود ارباب زاده، مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت، ضمن ارائه گزارشی از روند تولید و پروژه‌های در دست احداث این شرکت اظهار داشت: پروژه فولادسازی با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی از طرح‌های پیشتاز فولادی استان به شمار می‌آید و در آستانه بهره برداری است.

وی افزود: پارسال ۸۰۳۱۲۷ تن آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم این شرکت تولید شد.

ارباب زاده با بیان اینکه شرکت فولاد سفیددشت به منظور بهبود فرآیند‌های زیست محیطی و برای تأمین آب موردنیاز شرکت اقدام به خرید و استفاده از پساب شهر بروجن کرده است، ادامه داد: مقرر است در آینده‌ای نزدیک، پساب شهر فرادنبه هم پس از عملیات تصفیه وارد مدار آب مصرفی کارخانه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied