شمانیوز
شما نیوز

بیت کوین

ساده‌ترین روش تبدیل بیت کوین به ریال | چگونه ارزهای دیجیتال را به پول تبدیل کنیم

در ادامه این مطلب قصد داریم، به‌طورکامل نحوه تبدیل ارز دیجیتال بیت کوین به تومان یا ریال را توضیح دهیم. اگر این موضوع برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است، ادامه این مطلب را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید. در ادامه روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که در کمترین زمان ممکن بتوانید سرمایه بیت کوین خود را به ریال تبدیل کنید.

ساده‌ترین روش تبدیل بیت کوین به ریال  | چگونه ارزهای دیجیتال را به پول تبدیل کنیم

یکی از دغدغه‌های اصلی تریدرهای ایرانی، تبدیل بیت کوین به ریال است. به دلیل تحریم‌هایی که اکثر صرافی‌ها برای کاربران ایرانی در نظر گرفته‌اند، تبدیل مستقیم بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال به تومان و ریال، کار آسانی نیست! نحوه تبدیل ارز دیجیتال به ریال برای ایرانیان به این صورت است که باید از خدمات واسطه استفاده کنند.

در ادامه این مطلب قصد داریم، به‌طورکامل نحوه تبدیل ارز دیجیتال بیت کوین به تومان یا ریال را توضیح دهیم. اگر این موضوع برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است، ادامه این مطلب را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید. در ادامه روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که در کمترین زمان ممکن بتوانید سرمایه بیت کوین خود را به ریال تبدیل کنید.

تبدیل بیت کوین به ریال از طریق خدمات صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی

یکی از مطمئن‌ترین روش‌های تبدیل بیت کوین به ریال، استفاده از خدمات صرافی‌های آنلاین معتبر ایرانی است. بسیاری از این صرافی‌ها امکان خرید و فروش بیت کوین به‌صورت‌مستقیم را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند. یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر که برای تبدیل بیت کوین به ریال می‌توانید به خدمات آن‌ها اعتماد کنید، صرافی اکس اونیکس است.

برای این کار در اولین قدم باید در سایت صرافی اکس اونیکس به آدرس exonyx.org ثبت‌نام کنید. بعد از احراز هویت آسان و سریع و انتقال سرمایه بیت کوین به صرافی اکس اونیکس، به‌صورت‌آنی تبدیل سرمایه بیت کوین به ریال و تسویه حساب انجام می‌شود. در این فرایند فقط مبلغی به‌عنوان کارمزد از این تراکنش کسر و باقی مبلغ به‌صورت‌آنی به حساب شما واریز خواهد شد. 

تبدیل بیت کوین به تومان با استفاده از خدمات کارگزاران معاملاتی یا بروکر‌ها

یکی دیگر از روش‌هایی که برای تبدیل بیت کوین به ریال می‌توانید در نظر داشته باشید، استفاده از خدمات کارگزاران معاملاتی یا همان بروکرها است. برای این کار ابتدا باید در سایت یا اپلیکیشن این کارگزاری‌ها ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام به اطلاعات شخصی و اطلاعات حساب بانکی خود نیاز دارید. اکثر کارگزاری‌های معاملاتی برای تایید هویت، درخواست اسکن مدارک شناسایی یا ارسال ویدیو دارند. بعد از پشت سر گذاشتن مراحل احراز هویت، باید بیت کوین‌های خود را به آدرس کیف پول بیت کوین مرتبط با حساب شخصی در سایت کارگزاری ارسال کنید.

بعد از انتقال بیت کوین، کارگزاری مبلغ ریالی معادل سرمایه بیت کوین را به حساب بانکی شما واریز خواهد کرد. برای محاسبه قیمت بیت کوین به تومان می‌توانید از ماشین حساب ارز دیجیتال به تومان در سایت اکس اونیکس استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت به‌راحتی و بدون انجام محاسبات ریاضی سخت و پیچیده می‌توانید از مبلغ سرمایه بیت کوین خود به ریال آگاه شوید.

تبدیل بیت کوین به تتر و دریافت مبلغ معادل به ریال در صرافی‌های معتبر

یکی دیگر از روش‌هایی که برای تبدیل بیت کوین به تومان می‌توانید به‌راحتی انجام دهید، تبدیل آن به تتر و سپس به ریال است. برای این کار ۲ روش پیش روی شماست که در ادامه هر دو را به‌طورکامل توضیح می‌دهیم.

تبدیل بیت کوین به تتر در صرافی‌های خارجی: در این روش پیش از تبدیل بیت کوین به ریال، ابتدا بیت کوین را در صرافی خارجی به تتر تبدیل می‌کنید. این صرافی همان صرافی ارز دیجیتال خارجی است که کیف پول خود را به آن متصل کرده‌اید. بعد از تبدیل بیت کوین به تتر، با استفاده از خدمات صرافی‌های آنلاین معتبر مانند اکس اونیکس، به‌راحتی می‌توانید تتر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ریال تبدیل کنید. 

تبدیل بیت کوین به تتر در صرافی‌های ایرانی: یکی دیگر از روش‌های تبدیل بیت کوین به تتر که پیچیدگی روش بالا را ندارد، استفاده مستقیم از خدمات بازار معاملاتی صرافی ارز دیجیتال ایرانی مانند اکس اونیکس است. در این روش می‌توانید به‌طورمستقیم، سرمایه بیت کوین خود را در سایت صرافی آنلاین exonyx به تتر تبدیل کنید. پس از تبدیل بیت کوین به تتر، مستقیما از طریق سایت اکس اونیکس، درخواست برداشت تتر و واریز معادل ریالی آن به حساب بانکی معرفی‌شده را انجام دهید.

روش دوم بسیار آسان‌تر است و پیچیدگی خاصی ندارد؛ به همین دلیل توصیه می‌کنیم از روش دوم استفاده کنید. به‌طورکلی، تبدیل بیت کوین به تتر و سپس به ریال را از این نظر توصیه می‌کنیم که قیمت تتر برخلاف قیمت بیت کوین، ثابت است؛ شما با تبدیل سرمایه بیت کوین خود به تتر، بدون نگرانی از بابت نوسان قیمت، امکان ثبت درخواست برداشت سرمایه خود را در هر لحظه خواهید داشت.

تبدیل بیت کوین به ریال از طریق خدمات سیستم پرداخت الکترونیکی پرفکت مانی

یکی دیگر از روش‌هایی که باید در نحوه تبدیل ارز دیجیتال به ریال به آن اشاره کنیم، تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی است. پرفکت مانی یکی از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی است که خدمات آن بدون تحریم در اختیار ایرانیان قرار می‌گیرد. برای تبدیل بیت کوین به ریال می‌توانید از خدمات این سیستم پرداخت بین‌المللی استفاده کنید.

روش کار به این صورت است که ابتدا باید مراحل ثبت نام در سایت پرفکت مانی به آدرس perfectmoney.is را پشت سر بگذارید. بعد از تکمیل فرایند ثبت‌نام و احراز هویت، سرمایه بیت کوین خود را به پرفکت مانی تبدیل کنید؛ سپس با استفاده از خدمات صرافی آنلاین exonyx می‌توان برای برداشت معادل ریالی پرفکت مانی اقدام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied