شمانیوز
شما نیوز

رضا بهرام پیری زودرس گرفت | این عکس رضا بهرام همه مخاطباش را پروند

جدیدترین عکس رضا بهرام را در ادامه مشاهده می کنید.

رضا بهرام پیری زودرس گرفت | این عکس رضا بهرام همه مخاطباش را پروند

رضا بهرام خواننده جوان موسیقی پاپ  کشورمان است که در شهر یزد متولد شده است. رضا بهرام این خواننده جوان موسیقی پاپ در خانواده ای پنج نفره  به دنیا آمد و ارتباط نزدیک با خواهرش دارد و رضا بهرام دو خواهر دارد که یکی بزرگتر و یکی کوچکتر از او است و تنها پسر خانواده است. رضا بهرام خواننده معروف اینستاگرامش را با انتشار پستی از پیر شدنش در آینده واکنش زیادی را در فضای مجازی رقم زد. در ادامه  تصویری از رضا بهرام را مشاهده می کنید. 

رضا بهرام

ازدواج و همسر رضا بهرام

در مورد مجرد یا متاهل بودن او اطلاعات خاصی منتشر نشده است ولی گویا او هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. هیچ عکس دو نفره ای از او منتشر نشده است. 

تحصیلات و خانواده

نام اصلی رضا بهرام خواننده، رضا هلاورجانی است و در حقیقت رضا بهرام نام هنری او محسوب می شود.  او سال 1389 وارد دانشگاه علم و فرهنگ یزد شد و در رشته مدیرت مالی به تحصیل پرداخت.

رضا بهرام فرزند دوم خانواده است. او خانواده ای پنج نفره دارد، یک خواهر بزرگتر از خودش داد و خواهر دیگرش از او کوچک تر است.

خواهران او ورزشکار هستند و در این عرصه فعال هستند. خواهر بزرگتر او سوارکار است و خواهر کوچکش هم در ورزش کاناپولو به صورت حرفه ای فعالیت دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied