شمانیوز
شما نیوز

در نشست مدیران حوزه سلامت سازمان منطقه آزاد قشم با رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان انجام شد؛

بررسی راهکارهای ارتقای حوزه بهداشتی و درمانی در جزیره قشم

در نشست مشترک نشست مدیران حوزه سلامت سازمان منطقه آزاد قشم با رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان راهکارهای ارتقای وضعیت حوزه بهداشتی و درکانی در جزیره قشم بررسی شد.

بررسی راهکارهای ارتقای حوزه بهداشتی و درمانی در جزیره قشم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیر امور فرهنگی، ورزش و سلامت سازمان در این نشست بیان داشت: نگاه سازمان منطقه آزاد در حوزه بهداشت و درمان جزیره تعاملی است و به دنبال حل مشکلات این بخش به ویژه مشکلات مرکز درمانی خلیج فارس هستیم.

مجتبی سلیمی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان جزیره کاستی های فراوانی وجود دارد و در تلاش هستیم با هم افزایی و استفاده از توان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بخشی از این کاستی ها را برطرف سازیم.

در بخش دیگری از این نشست، مشاور مدیرعامل سازمان در حوزه سلامت و رییس مرکز درمانی خلیج فارس اظهار داشت: هدف ما خدمت به مردم جزیره می باشد و با افزایش حضور متخصصین در مرکز درمانی خلیج فارس تلاش می کنیم تا دسترسی روستانشینان غرب جزیره به خدمات پزشکی را تسهیل کنیم.

دکتر حسین شمس تاکید کرد: درصورت شکل گیری تعامل و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی می‌توان به دورترین نقاط جزیره خدمت رسانی کرد.

همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در این جلسه گفت: منطقه ازاد قشم به واسطه قوانین موقعیت مناسبی که در تردد اتباع خارجی دارد محل مناسبی برای جذب دانشجویان خارجی می باشد و به دنبال جذب دانشجوی خارجی در این منطقه هستیم.

دکتر غلامعلی جاودان بیان داشت: هر اقدامی که در توان دانشکاه باشد برای ارتقای وضعیت درمانی و بهداشتی جزیره قشم انجام خواهیم داد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied