شمانیوز
شما نیوز

ساناز سعیدی | حواشی ساناز سعیدی

تصویری از همسر ساناز سعیدی مامان صدیقه بچه مهندس غوغا کرد | این آقا همسر صدیقه سعیدی است؟

تصویری منتصب به همسر ساناز سعیدی اخیرا در شبکه های اجتماعی پخش شده است به عنوان همسر این بازیگر که این موضوع درست نیست و خانم بازیگر تا کنون ازدواج نکرده است.

تصویری از همسر ساناز سعیدی مامان صدیقه بچه مهندس غوغا کرد | این آقا همسر صدیقه سعیدی است؟

تصویری منتصب به همسر ساناز سعیدی اخیرا در شبکه های اجتماعی پخش شده است به عنوان همسر این بازیگر که این موضوع درست نیست و خانم بازیگر تا کنون ازدواج نکرده است. ساناز سعیدی ۲۴ فروردین ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری است،  ساناز سعیدی از تئاتر به تلویزیون آمد و با یک سریال سیاسی در ماه رمضان ۹۶ به شهرت رسید. ساناز سعیدی در ادامه فعالیت خود، دوره های بازیگری را در آموزشگاه بازیگری امین تارخ گذراند، و اولین بار با سریال پریا در چند سکانس خیلی کوتاه بازی کرد. در ادامه تصویری از ساناز سعیدی را مشاهده می کنید: 

ساناز سعیدی

خلاصه داستان سریال بچه مهندس با بازی ساناز سعیدی 

گرچه نام بچه مهندس، ممکن است یک اثر فانتزی یا طنز را در ذهن تداعی کند، اما این سریال یک درام اجتماعی است و داستان زندگی پسری را کمی بعد از تولد در نیمه دوم دهه ۶۰ تا امروز به نمایش می‌گذارد.

فیلمنامه به قلم سجاد ابوالحسنی نوشته می‌شود و شامل چهار فاز است که دوره نوزادی، کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی قصه را روایت می‌کند. در کنار شخصیت اصلی، قصه چند کودک دیگر را هم در این سریال می‌بینیم که روزهای تلخ و شیرین زندگی را با هم می‌گذرانند، چشم به راه پدر و مادر هستند و غم و شادی‌های زیادی را در کنار هم تجربه می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied