شمانیوز
شما نیوز

فولاد مبارکه

تامین ۹۰ درصد از نیاز خودروسازان به ورق‌ سرد از طریق گروه فولاد مبارکه/ تعامل سازنده با مشتریان در هجدهمین نمایشگاه قطعات خودرو

یونس حمزوی، مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه گفت: نزدیک به ۹۰ درصد از نیازهای خودروسازان به ورق‌های سرد از طریق فولاد مبارکه و شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری که تامین کننده ورق گالوانیزه خودرویی است تامین می‌شود و هجدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو فرصت خوبی برای فولاد مبارکه بود تا بتواند در فاصله چند روزه نمایشگاه ارتباط خوب و نزدیکی را با مشتریان خود برقرار کند.

تامین ۹۰ درصد از نیاز خودروسازان به ورق‌ سرد از طریق گروه فولاد مبارکه/ تعامل سازنده با مشتریان در هجدهمین نمایشگاه قطعات خودرو

یونس حمزوی، مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه در گفت‌وگویی اظهار داشت: شرکت‌های خودروساز و مجموعه‌های قطعه‌ساز وابسته، از استراتژیک‌ترین مشتریان فولاد مبارکه در حوزه محصولات سرد و اسیدشویی هستند.

وی افزود: هجدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو فرصت خوبی برای فولاد مبارکه بود تا بتواند در فاصله چند روزه نمایشگاه ارتباط سازنده و نزدیکی را با مشتریان خود برقرار کند. طی جلسات رودررویی که با مشتریان برگزار کردیم به بررسی نیازهای مشتریان از لحاظ تجاری و فنی پرداختیم و سعی کردیم پاسخگوی دغدغه‌های مشتریان خود باشیم.

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه تصریح کرد: در حال حاضر مجموعه شرکت‌های خودروساز و قطعه ساز حدود ۱۳ درصد از کل محصولات فولاد مبارکه را خریداری می‌کنند. همچنین در حوزه محصولات سرد حدود ۶۵ تا ۷۰ درصد و در زمینه محصولات اسیدشویی حدود ۸۰ درصد از تولیدات فولاد مبارکه در اختیار شرکت‌های خودرو ساز و قطعه ساز قرار می‌گیرد. اکنون نزدیک به ۹۰ درصد از نیازهای خودروسازان به ورق‌های سرد از طریق فولاد مبارکه و شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری که تامین کننده ورق گالوانیزه خودرویی است تامین می‌شود.

حمزوی در پایان یادآور شد: خودروهایی که در آینده در کشور تولید خواهند شد نیازمند ورق‌های خاصی است که بعضا در رده تولیدات فعلی فولاد مبارکه نیست؛ در این راستا تقاضای خودروسازان به ورق‌های خاص اخذ شده و برنامه‌ریزی لازم انجام شده تا در فرآیندهای توسعه‌ای فولاد مبارکه در خطوط جدید بتوانیم نیاز شرکت‌های خودروساز را تامین کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied