شمانیوز
شما نیوز

الیکا عبدالرزاقی | همسر الیکا عبدالرزاقی

کتک کاری الیکا عبدالرزاقی با همسرش امین زندگانی | این حرکت از الیکا عبدالرزاقی بعید بود

فیلمی از ماجرای کتک خوردن امین زندگانی به دست همسرش الیکا عبدالرزاقی را در ادامه مشاهده میفرمایید.

کتک کاری الیکا عبدالرزاقی با همسرش امین زندگانی | این حرکت از الیکا عبدالرزاقی بعید بود

فیلمی از ماجرای کتک خوردن امین زندگانی به دست همسرش الیکا عبدالرزاقی را در ادامه مشاهده میفرمایید الیکا عبدالرزاقی متولد ۲۲ اسفند ۱۳۵۸ در تهران است ، الیکا عبدالرزاقی لیسانس ادبیات نمایشی است ، دوره بازیگری را در کلاسهای استاد حمید سمندریان گذرانده ، الیکا عبدالرزاقی که بازیگر نقش فخر‌التاج در سریال «قهوه تلخ» است ، فعالیت در تلویزیون را از سال ۷۷ و بازی در سریال «گمشده» مسعود نوابی شروع کرد. ورود الیکا عبدالرزاقی به تلویزیون، همزمان شد با اولین کارش در تئاتر با نام «دایره گچی قفقازی» به کارگردانی حمید سمندریان.

 

 

وقتی الیکا عبدالرزاقی عین بروسلی امین زندگانی رو کتک میزنه

امین زندگانی در جواب این سوال حامد آهنگی که تا به حال از همسرت کتک خورده‌ای، گفت بله و ادامه داد: «من شوخی کردم اما او جدی زد. نقش پلیس را بازی می‌کردم و یکی از این چیزهایی که برق دارد، دستم امانت بود و خیلی دلم می‌خواست روی یک نفر امتحانش کنم.»

زندگانی در جواب آهنگی که پرسید خانمت را برای این کار انتخاب کردی، گفت: «می‌خواستم او هم تجربه کند. هی اصرار می‌کردم که جان من بگذار یک دانه بزنم، می‌گفت چرا؟! اصلا به خودت بزن! می‌گفتم کیف نمی‌دهد. همان‌طور که داشتم می‌گفتم تجربه‌اش خوب است و جان من و فقط یک دانه و او می‌گفت نه، زدم! زدم و آن صحنه بروسلی را دیده‌اید که روی هوا بلند می‌شود، او هم زد و من به پنجره آشپزخانه چسبیدم. بعد من یک زمان طولانی به جای تردمیل، دور خانه می‌دویم که لاغر شوم چون الیکا دنبالم بود.»

 

الیکا عبدالرزاقی

 

ازدواج الیکا عبدالرزاقی

خانم عبدالرزاقی در سی و سه سالگی و سال 1391 با امین زندگانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نامزد کرد و یک سال بعد زندگی مشترک خود را آغاز کردند. 

 

مختصری درباره امین زندگانی همسر الیکا عبدالرزاقی

امین زندگانی بازیگر کشورمان 5 شهریور 1351 در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را از سال 1370 با ورود به دانشگاه تئاتر آغاز کرد.

همسر خانم عبدالرزاقی با سریال وکلای جوان وارد قاب تلویزیون شد و با سریال به سوی افتخار و معصومیت از دست رفته به شهرت رسید. سریال مختارنامه، همسفر، راه سوم و فیلم ملک سلیمان از کارهای شاخص امین زندگانی در عرصه بازیگری است.

 

الیکا عبدالرزاقی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied