شمانیوز
شما نیوز

اندیشه فولادوند | همسر اندیشه فولادوند

عشوه بی شرمانه اندیشه فولادوند در صدا و سیما | اندیشه فولادوند به سیم آخر زد

فیلم عشوه گری اندیشه فولادوند در صدا و سیما بسیاری از مردم را شوکه کرد.

عشوه بی شرمانه اندیشه فولادوند در صدا و سیما | اندیشه فولادوند به سیم آخر زد

فیلم عشوه گری اندیشه فولادوند در صدا و سیما بسیاری از مردم را شوکه کرد. اندیشه فولادوند در 7 مهر ماه سال 1362 در بیمارستان 503 ارتش در تهران متولد شد. اندیشه فولادوند فارغ التحصیل رشته فلسفه ، بازیگر سینما ، شاعر و نویسنده می باشد. اندیشه فولادوند سال 1388 در نهمین تجربه خود در سینما برای فیلم «سنگ اول» جایزه نخل زرین بهترین بازیگر نقش اصلی را از جشنواره فیلم جام جم بدست آورد اندیشه فولادوند از سال 1390 وقتی 29 ساله بود با سریال «شیدایی» کنار بازیگرانی چون امیر جعفری و گلاره عباسی وارد قاب تلویزیون شد. 

 

 

زندگی شغلی اندیشه فولادوند

اندیشه بازیگری را در نقشی کوتاه برای سریال مریم مقدس تجربه نمود. او در ادامه در نقش نقره برای فیلم سربازهای جمعه کاری از مسعود کیمیایی جلوی دوربین ظاهر شد. اندیشه پس از این فیلم مدتی از سینما دور ماند تا اینکه دوباره با فیلم ستاره‌ها کاری از فریدون جیرانی به حرفه بازیگری برگشت و تا کنون به فعالیت خود ادامه داده است.

 

شاعری اندیشه فولادوند

اندیشه در زمینه شاعری هم دستی بر آتش دارد و در سال 1387 کتاب شعر عطسه‌های نحس را توسط انتشارات ثالث چاپ نمود. این کتاب شامل 45 قطعه شعر است. کتاب شعر دوم وی هم به نام شلیک کن رفیق در سال 1393 توسط نشر ثالث چاپ شد.

همچنین، آلبوم شعر و موسیقی آخرین حرف معاصر، مجموع‌ای شعر است که با صدای اندیشه و آهنگسازی فریبرز لاچینی منتشر شد. در سال 1392 نیز آلبومی تحت عنوان یک خیابان سهم یک افسانه نیست از اشعار اندیشه با موضوع جنگ و آهنگسازی کارن همایونفر منتشر شده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied