شمانیوز
شما نیوز

با هدف ارایه خدمات به زائران حسینی:

4 پرواز فوق العاده از فرودگاه بین المللی پیام به مقصد نجف اشرف برقرار شد

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام، از برقراری 4 پرواز فوق العاده با هدف ارایه خدمات به زائران حسینی از طریق این فرودگاه به مقصد نجف اشرف و بالعکس خبر داد.

4 پرواز فوق العاده از فرودگاه بین المللی پیام به مقصد نجف اشرف برقرار شد

 مجتبی شمس نژاد با اشاره به برقراری پروازهای بین المللی به مقصد نجف اشرف از فرودگاه بین المللی پیام، تصریح کرد: این پروازها به صورت هفتگی و در روزهای شنبه در حال انجام است که در کنار آن پروازهای فوق العاده ای نیز در نظر گرفته شده است.

شمس نژاد افزود: پروازهای فوق العاده با توجه به استقبال زایران حسینی از پروازهای فرودگاه بین المللی پیام و با هدف تسهیل در تردد زوار، طبق برنامه ریزی صورت گرفته انجام خواهد شد.

وی گفت: به همین منظور پروازهایی در روز جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم، چهارشنبه پانزدهم و جمعه هفدهم شهریورماه در مسیر نجف ـ کرج ـ نجف توسط شرکت هواپیمایی چابهار برقرار می شوند.

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام افزود: پروازهای فوق العاده اربعین از فرودگاه بین المللی پیام به مقصد نجف اشرف و بالعکس در روزهای اعلام شده در ساعت 12 در پیام به زمین خواهند نشست و در ساعت 13 این فرودگاه را به مقصد نجف ترک خواهند کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied