شمانیوز
شما نیوز

بورس | شاخص بورس

پیش بینی بورس فردا دوشنبه | بازار بورس در مسیر سبز می ماند؟

انتظار حرکتی که از بازار روز آتی خواهد رفت،رفتاری نوسان گونه و خنثی همانند دو روز گذشته است تا سومین روز متعادل بازار را شکل دهد.

پیش بینی بورس فردا دوشنبه  | بازار بورس در مسیر سبز می ماند؟

به زبان ساده می‌توان گفت که بورس مکانی است که در آن خرید و فروش انجام می‌شود. حال این بازار بورس می‌تواند یک مکان فیزیکی یا در بستری مانند اینترنت باشد. آنچه خریداران و فروشندگان معامله می‌کنند، دارایی‌هایشان است که می‌تواند فیزیکی یا غیرفیزیکی باشد. بورس به دو نوع بورس کالا و بورس اوراق بهادار. طبقه‌بندی می‌شود. در بورس کالا، کالا و در بورس اوراق بهادار، سهام و اوراق قرضه مورد معامله قرار می‌گیرد.

بازار بورس در مسیر سبز می ماند؟

علی فراقی کارشناس بازار سرمایه در پیش، بینی وضعیت بازار سرمایه گفت: انتظار می‌رود این محدوده خنثی شکل گرفته برخلاف محدوده‌های خنثی سه ماه گذشته شاهد حجم معاملاتی به مراتب بهتر و قابل قبول تری داشته باشد ولی بنا به خصلت محدوده‌های خنثی و رنج افت حجم نسبت به گام صعودی هفته گذشته بازار را روز به روز می‌توان در بازار مشاهده کرد.

فراقی افزود: برای بازدهی نمادها و صنایع بازار هم نمی‌توان صنعت خاصی را مدنظر بازدهی کلی قرار داد و ترجیحاً می‌توان بین صنایع مختلف بازار تک سهم‌های مختلفی را جهت بازدهی بیشتر از کلیت بازار جدا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied