شمانیوز
شما نیوز

ناصر محمدخانی | بیماری ناصر محمدخانی

واکنش همسر جوان ناصر محمدخانی به بیماری او | ناصر محمدخانی زنده است کم ما را آزار دهید

همسر ناصر محمد خانی در پست جدید به شایعه فوت همسرش واکنش نشان داده است که در ادامه مشاهده می کنید.

واکنش همسر جوان ناصر محمدخانی به بیماری او  | ناصر محمدخانی زنده است کم ما را آزار دهید

به تازگی همسر ناصر محمد خانی با انتشار پستی از مردم خواست به حواشی فوت همسرش دامن نزند . ناصر محمد خانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به علت عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. ناصر محمد خانی در سال 1362 با زدن دو گل به تیم راه آهن و در مجموع چهار بر صفر  زمینه ساز قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی تهران شد.ناصر محمد خانی در سال 86 جزو 14 نفری بود که هنگام بازی های آسیایی، در اعتراض به کادر فنی تیم ملی، از این تیم استعفا داد و لی در تیر ماه سال 69 با دعوت اقای علی پروین به تیم ملی بازگشت.ناصر محمدخانی، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس که از ناراحتی ریوی رنج می‌برد، برای طی کردن مراحل درمانی خود در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.  در ادامه پست همسر ناصر محمد خانی را می خوانید: 

ناصر محمدخانی

ازدواج و همسر اول ناصر محمد خانی 

ناصر محمدخانی در 33 سالگی ( 1369 ) با لاله سحرخیزان که مدتی ساکن قطر بود ازدواج کرد ، آشنایی آنها به سال 1365 زمانی که ناصر محمدخانی در اردوی تیم ملی در قطر بود برمی گشت .

ناصر محمدخانی

همسر دوم ناصر محمدخانی

ناصر محمدخانی اولین باز در سال 1363 شهلا جاهد را که در آن زمان فقط 14 سال داشت را دیده بود اما در سال 1376 در دوران مربیگری وارد رابطه ای شد که به ازدواج پنهانی این رو منجر شد .

شهلا جاهد متولد 20 اردیبهشت 1348 بود و زمانی که صیغه ی ناصر محمدخانی بیست و هشت ساله بود و به عنوان بهیار در بیمارستان کار میکرد.

کشته شدن همسر اول

در 17 مهر 1381 تیتر اول تمام روزنامه ها خبر قتل همسر ناصر محمد خانی بود .

با تحقیقات نیروهای پلیس مشخص شد ناصر محمدخانی با فردی به نام خدیجه ( شهلا ) جاهد در ارتباط بوده است و همسر صیغه ای او بوده .

خبر وجود همسر صیغه ای بیشتر از خبر قتل در رسانه ها سر و صدا کرد .

در ابتدا شهلا جاهد منکر انجام قتل شد اما پس از هشت ماه شهلا جاهد و ناصر محمدخانی در آگاهی یک دیدار کوتاه داشتند و نتیجه ی این دیدار اعتراف شهلا جاهد به قتل بود .

اعتراف شهلا

شهلا جاهد در اعترافات خود گفت زمانی که ناصر به اردوی آلمان رفته بود با کلیدی که از دسته کلید ناصر برداشته بود وارد خانه ی او شد و چند ساعت پشت یک کمد مخفی شد تا این که فرزندان لاله و ناصر به مدرسه رفتند ، سپس با چاقو به لاله که در خواب بود حمله کرد و او را به قتل رساند .

انکار قتل

شهلا جاهد پس از این که خود را در آستانه قصاص میدید به انکار قتل پرداخت و در آخرین جلسه های دادگاه گفت اگر ده بار دیگه من را به آگاهی بفرستید به قتل 200 نفر اعتراف میکنم .

وکلای شهلا جاهد وجود یک ته سیگار در صحنه قتل را دلیلی برای وجود همدست می دانستند ولی شهلا هرگز همدست خود را معرفی نکرد .

پس از 8 سال بررسی این پرونده نهایتا با تائید 35 قاضی و بررسی در قوه قضائیه حکم اعدام تائید شد و در تاریخ 10 آذر 1389 ( ساعت 6 صبح ) شهلا جاهد توسط خانواده لاله سحرخیزان به دار مجازات آویخته شد .

شهلا جاهد در آخرین روز ها گفته بود اگر ناصر محمدخانی رضایت پدر و مادر لاله را بگیرد حاضر است واقعیت را بگوید .

ناصر محمدخانی

همسر سوم

در سال 1389 همان سالی که شهلا اعدام شد ، ناصر محمدخانی با یکی از دوستان شهلا صیغه کرد و مدت این صیغه را یکسال مشخص کرد .گویا این مدت توسط این دو تمدید شد و نهایتا در سال 1395 با درگیری خانواده همسر سومش با او این رابطه به جدایی ختم می شود .

بعدا خواهر این زن گفته بود که صیغه ی آنها 50 ساله بود .

ناصر محمدخانی

همسر چهارم

سال 1396 زمانی که ناصر محمد خانی 60 ساله بود خبر ازدواج چهارمش با انتشار چند عکس توسط مجتبی محرمی علنی شد . این باز ناصر محمد خانی با خانمی به نام سپیده که 38 سال بیشتر نداشت ازدواج کرد .

در 29 آذر 1397 ناصر و سپیده صاحب فرزندی به نام « والارضا » شد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied