شمانیوز
شما نیوز

نیوشا ضیغمی | حواشی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی با بادیگاردهای غول پیکرش دوباره جنجال به پا کرد + فیلم

فیلمی از بادیگاردهای نیوشا ضیغمی در فضای مجازی منتشرشده است که چالش های زیادی را در بر داشته است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

نیوشا ضیغمی با بادیگاردهای غول پیکرش دوباره جنجال به پا کرد + فیلم

نیوشا ضیغمی بازیگر ی است که اغلب با حواشی زیادی روبه رو می‌باشد. ناگفته نماند نیوشا ضیغمی خودش نیز بستر این حواشی را ایجاد می‌کند. نیوشا ضیغمی  اخیرا از همسر خودش جدا شده است. نیوشا ضیغمی در دانشگاه شهید بهشتی رشته روانشناسی کودک را خوانده است. در ادامه حواشی جدید نیوشا ضیغمی با بادیگاردهایش مشاهده می کنید: 

ازدواج نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 1389 و سی سالگی با آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان ازدواج کرد.

نیوشا ضیغمی و همسرش

خانم ضیغمی که ازدواج او با حواشی بسیاری در شبکه های اجتماعی همراه بود با حضور در برنامه دورهمی از نحوه آشنایی خود گفت.

او در پاسخ به سؤال مهران مدیری مبنی بر عشق و ازدواج خود پاسخ داد:

در یک کار سینمایی با یکدیگر آشنا شدیم، سپس همسرم به عنوان یکی از سرمایه گذاران فیلم پرتقال خونی بود که من در آن نقش اصلی را بر عهده داشتم و همین موضوع باعث آشنایی بیشتر و ازدواج ما شد.

مادر شدن نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در آخرین روز از اردیبهشت ماه سال 97 برای اولین بار مادر شده و دخترش لنا به دنیا آمد.

ورود نیوشا ضیغمی به عرصه بازیگری و هنر

نیوشا ضیغمی اگرچه تحصیلاتش را در رشته روانشناسی کودک به اتمام رساند اما به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و به فراگیری این هنر پرداخت.

بعد از اتمام دوره بازیگری در کانون سینماگران جوان در سریال در چشم باد مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازیگری او در کنار تیم مسعود جعفری جوزانی رقم خورد.

نخستین تجربه های سینمایی نیوشا ضیغمی با محمدعلی سجادی در فیلم های تردست و شوریده رقم خورد و راه برای ورود او به دنیای سینما هموار گردید اما با حضور در فیلم اخراجیها 1 به چهره شناخته شده تری در میان اهالی سینما تبدیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied