شمانیوز
شما نیوز

دندان | سفید کردن دندان

شماهم دنبال راهی برای سفید کردن دندانتان می باشید ؟ | دو راه حل تضمینی برای سفید کردن دندان در خانه

اگر شماهم به دنبال راه ساده را سفید کردن دندان می باشید مارا همراهی کنید.

شماهم دنبال راهی برای سفید کردن دندانتان می باشید ؟ | دو راه حل تضمینی برای سفید کردن دندان در خانه

همه ما،برای سفید کردن دندان هایمان، به دنبال راهکار و روشهایی هستیم که به ما نشان دهند چگونه دندان هایمان را سفید کنیم. دندان‌ها به ناچار و طی یک روند طبیعی با افزایش سن، شروع به زرد شدن می‌کنند.

اما طیف وسیعی از استراتژی‌ها و راهکارها می‌توانند روند زرد شدن دندان ها را کندتر کرده و حتی آن را معکوس کنند و به سفید شدن دندان ها منجر شوند.

 

سفید کردن دندان با پوست موز

 

آیا شما هم مانند بسیاری از مردم از خواص پوست موز اطلاعی ندارید و آن را به راحتی دور می ریزید؟! ما در این قسمت می خواهیم، پوست موز را به عنوان بهترین ماده برای سفید کردن دندان معرفی کنیم. پوست موز در ترکیبات خود مقادیر زیادی پتاسیم، منیزیوم و دیگر مواد معدنی دارد که به کمک آن می‌تواند، به سفید شدن دندان کمک کند. قطعا با دانستن این مسئله دیگر هیچ موقع پوست موز خود را دور نخواهید ریخت و به کمک آن به دندان هایتان سفیدی و زیبایی را هدیه خواهید کرد.

به این منظور باید یک برش از پوست موزی را که رسیده باشد، ولی هنوز سیاه نشده باشد جدا کنید و آن را روی دندان هایتان بکشید، به گونه ای که یک لایه سفید رنگ روی دندان هایتان تشکیل شود. به مدت چند دقیقه اجازه دهید، روی دندان هایتان بماند و پس از آن با یک مسواک خشک، بصورت دورانی و بسیار آرام دندان های خود را به مدت یکی دو دقیقه مسواک بزنید. سعی کنید بعد از شستن دندان هایتان نهایتا تا یک ساعت چیزی میل نکنید. ما به شما اطمینان می دهیم، اگر  این کار روزی یک بار و حداقل تا 2 هفته انجام دهید، لکه های روی دندان هایتان از بین خواهد رفت و سفیدی بر خواهد گشت.

سفید کردن دندان

سفید کردن دندان با سرکه سیب

 

سرکه سیب یکی دیگر از مواد طبیعی است که برای سفید کردن دندان بسیار مفید است و با جرات می توان آن را جایگزین بسیاری از سفید کننده های شیمیایی کرد. سرکه سیب به‌طور طبیعی خاصیت اسیدی دارد، به همین خاطر می تواند، پلاک یا سایر مواد چسبیده به دندان‌ها را تجزیه  کند. میزان PH سرکه‌ سیب به قدری است که به کمک آن می تواند، لکه‌های دندان را از بین ببرد و آن ها را سفید کند. سرکه سیب همچنین حاوی ترکیباتی مانند اسید استیک، پتاسیم، منیزیم، پروبیوتیک‌ها و آنزیم‌هایی است که با تکیه بر آن می تواند، میکروب‌ها و جرم‌ها را نابود نماید.

برای سفید کردن دندان با سرکه سیب باید یک قاشق آب را با نصف قاشق سرکه سیب مخلوط کنید. سپس مسواک را درون این مواد زده و روی دندان های خود بکشید. بعد از این کار باید دهانتان را شستشو دهید. پس از شستشوی دهانتان با آب، با خمیر دندان مسواک بزنید تا سرکه سیب حذف شود. درست است که برای رسیدن به نتیجه مطلوب و داشتن دندان های سفید و زیبا باید این کار را به صورت مداوم انجام دهید، اما با این حال باید دقت داشته باشید که زیاد هم از سرکه سیب برای سفید کردن دندان استفاده نکنید؛ زیرا سرکه سیب خاصیت اسیدی دارد و اگر زیاد از آن استفاده کنید به مینای دندان آسیب وارد می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied