شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی | طالع بینی ازدواج

طالع بینی ازدواج | طالع بینی ازدواج مردان متولد مهر

طالع بیین و ویژگی ها شخصیت مردان متولد مهرماه را در زیر بخوانید.

طالع بینی ازدواج | طالع بینی ازدواج مردان متولد مهر

طالع‌بینی را پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان معنا می کنند. طالع بینی را می‌توان زیرمجموعه ستاره‌بینی دانست که معمولاً با توجه به تطبیق وضعیت سماوی با تولد فرد مربوط می‌شود.طالع بینی موافقان و مخافان سرسختی دارد. از سویی گروهی از افراد آن را خرافات و دوز و کلک می‌دانند و از سویی دیگر افرادی وجود دارند که اعتقادی راسخ به طالع بینی دارند 

طالع بینی مردان متولد مهر ماه

 

 خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر او را از دیگران متمایز می‌کند. او مردی است که به منطق اعتقاد دارد. مرد مهر ماهی خودش صادق است و به صداقت اعتقاد دارد. قلب بزرگ، سخت کوشی و صداقت، مشخصات یک مرد مهر ماهی را مشخص می کند. یک مرد متولد مهر معمولاً یک فرد ساده هوشیار، سرگرم کننده و اجتماعی است. چهره او معمولا شاد است.

تنها چیزی که او در یک رابطه می خواهد ثبات است. اما خودش در افکارش ناپایدار است. اگر با او منصف باشید، او همیشه به شما احترام خواهد گذاشت. او حفظ تعادل در زندگی را دوست دارد. توقعات او چندان زیاد نیست اما بله او خواسته‌هایی دارد که به آنها معتقد است. خرید اقلام، خرج کردن پول یا مخارج سرگرمی های او هستند.

طالع بینی

طالع بینی ازدواج مردان مهر ماهی

 

طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن فروردینی

 

این رابطه شروعی سخت ممکن است داشته باشد اما اگر این دو نفر بتوانند نیازهای یکدیگر را به درستی درک کنند و در راستای آن تلاش کنند در عمق قلب یکدیگر جای خواهند گرفت و هیچ چیزی نمی تواند آن ها را از یکدیگر دور کند.

 طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن اردیبهشتی

 

زن اردیبهشتی برای مرد مهرماهی حکم یک روانکاو شخصی دارد که می تواند ابعاد مخفی درون او را بیدار کند و سبب شود که به فکر برود. اگر توان پذیرش درون خود را ندارید به این رابطه پای نگذارید چون ممکن است سبب انکار همسرتان بشود.

طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن خردادی

 

در صورتی این رابطه بسیار خوب است که هر دوی آن ها به ویژگی های شخصیتی یکدیگر احترام کامل بگذارند و از این رو ممکن است مرد مهرماهی مجبور شود که مواقعی رهبری خانواده به دست زن خردادی بسپارد، ولی نباید از این موضوع ناراحت بشود و باید بداند که زنان خردادی این ویژگی را همیشه در درون خود پرورش می دهند.

 طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن تیرماهی

 

در این رابطه تفاوت های زیادی وجود دارد و انتظاراتی که این دونفر از هم دارند به حدی متفاوت از یکدیگر است که ممکن است روبه جدایی نهد. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که مرد مهرماهی به دنبال همسری پرانرژی و ریسک پذیر است، ولی یک زن تیرماهی نمی تواند این خواسته را برای همسر خود اجابت کند

طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن مردادی

 

مرد مهرماهی و زن مردادی هردو در فطرت خود به دنبال برتری هستند و این ویژگی ممکن است برای رابطه ای که آگاهی زیادی در ان وجود ندارد خوب نباشد. به همین دلیل اگر توان پذیرش سلطه دیگری را به صورت مقطعی ندارید نباید در این رابطه گام بگذارید.

طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن شهریوری

 

این رابطه می تواند رابطه ای خوب باشد اما برخی مواقع در درک یکدیگر مشکل خواهند داشت و از این رو باید بسیار در مواقعی که حس می کنند درک دیگری برایشان سخت شده است باید بسیار از این جهت آگاه باشید. 

طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن مهرماهی

 

مهرماهی ها می توانند با یکدیگر رابطه ای بسیار خوب داشته باشند و تنها مشکلی که ممکن است برای آن ها پیش بیاید در مسائل مالی است. مرد مهر ماهی بسیار در هزینه کردن دقیق است و سعی می کند که سنجیده عمل کند، اما زن مهر ماهی ولخرج است و این خود ممکن است سبب ایجاد مشکل بین آن ها بشود.

طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن آبانی

 

این رابطه ممکن است خیلی خوب پیش نرود و علت اصلی آن هم کنجکاو بودن هر دو در کشف دیگری است که سبب رسیدن به نکات منفی طرف مقابل می شود که باعث خواهد شد در صورت عدم حل آن از یکدیگر به افسردگی هردو طرف منجر شود.

طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن آذر ماهی

 

این رابطه متوسط است و میتواند از جهاتی بسیار خوب باشد و باید توجه کنید که راه اصلی موفقیت در آن این است که غرور های بچه گانه را کنار بگذارید و از رابطه ای که می تواند باعث رشد و پیشرفت شما بشود لذت ببرید.

فال ازدواج مرد مهرماهی با زن دی‌ماهی

 

این رابطه می تواند بسیار برای هر دو طرف سخت باشد و علت آن هم احترام نگذاشتن به احساسات دیگری است که به علت خودکامه بودن درونی هر دوی آن هاست. اگر بتوانند در این رابطه احساسات دیگری را همیشه اصل قرار دهند می توانند رابطه ای بسیار خوب داشته باشند.

 طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن بهمن‌ماهی

 

مهر ماهی ها عاشق بی نظمی هستند و اصولا شخصیت صبوری ندارند و این امر سبب خواهد شد که نتوانند به راحتی زمان مناسب را زن بهمنی بدهند تا شخصیت اصلی و با احساس خود را نشان دهد. همین امر ممکن است در فاصله ی کوتاه سبب دوری شود و راه چاره ی آن هم اتکا به صبر برای مرد مهر ماهی است.

 فال ازدواج مرد مهرماهی با زن اسفندی

 

این دو نسبت به یکدیگر از خود گذشتگی ندارند و همیشه در رابطه با هم، خود خواهی را اصل قرار می دهند و به همین دلیل نمی توانند ذات عشق را برای یکدیگر به زیبایی نمایش دهند.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied