شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | ستاره جدید پرسپولیس

دعوا در پرسپولیس | یحیی ستاره جدید پرسپولیس را اخراج می کند؟

در حالی که باشگاه پرسپولیس مشغول مذاکره و جذب مهاجم خارجی بود، سرمربی این تیم از روند کار هیچ اطلاعی نداشت.

دعوا در پرسپولیس | یحیی ستاره جدید پرسپولیس را اخراج می کند؟

باشگاه پرسپولیس روز شلوغی را در آخرین مهلت ثبت قرارداد بازیکنان برای لیگ قهرمانان آسیا سپری کرد و در حالی که کارگزاران مختلف برای معرفی مهاجمان خود به دیدار مدیران باشگاه می‌رفتند، سرانجام یک چهره سوئدی نظر مدیران باشگاه را جلب کرد.

نبیل باهوی، بازیکنی بود که پیشنهاد قرارداد یکساله با پرسپولیس را دریافت کرد و موفق شد به جمع سرخپوشان پایتخت بپیوندد تا معادله خط حمله سرخپوشان به عجیبترین شکل ممکن حل شود. او بازیکنی است که فصل گذشته در لیگ ستارگان قطر عملکرد ضعیفی داشت و پیش از آن هم در لیگ سوئد اغلب به عنوان وینگر چپ به زمین رفته بود.

گزینه دیگر خط حمله پرسپولیس نیز میشل ورده بود و نکته جالب اینکه اسامی دو مهاجم موردنظر بعد از منتفی‌شدن فیلیپه کایسدو مطرح شد که از سوی یحیی گل‌محمدی به مدیران باشگاه معرفی شده بود. شب گذشته رضا درویش نیز در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که پس از کایسدو دو مهاجم در نظر باشگاه قرار دارند که کادرفنی «تقریبا» آنها را تائید کرده است.

اما این تقریب رضا درویش خطای بسیار زیادی داشت. چرا که خیلی زود مشخص شد که یحیی گل‌محمدی حتی در جریان مذاکره و عقد قرارداد با این بازیکنان نبوده و از این موضوع اعلام بی اطلاعی کرده است.

در حالی که از ظهر امروز و پس از جذب نبیل ماهویی، اعضای تصمیم‌گیر در تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما از معرفی این بازیکن توسط سرمربی سرخپوشان اظهار بی اطلاعی کرده بودند، دو عضو کادرفنی سرخپوشان، مهرداد خانبان و محمد عسگری که ماموریت بررسی عملکرد مهاجمان خارجی را برعهده داشتند، با انتشار یک استوری مشترک، خشم و سکوت خود را نشان دادند.

در همین بین خبرنگار ما به اطلاعاتی دست یافت که نشان می‌داد جذب نبیل ماهوی «تصمیم درویش و هیئت مدیره» بوده و کادرفنی پرسپولیس «اصلا در جریان» نبوده‌اند که استوری دستیاران یحیی نیز کاملا در همین راستا منتشر شده است.

 «بر اساس اطلاعاتی که یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس در اختیار ما قرارداده است، یحیی گل‌محمدی اطلاعی از مذاکره و امضای قرارداد با نبیل باهویی از سوی باشگاه پرسپولیس نداشته است!»

البته در نهایت باید منتظر واکنش یحیی گل‌محمدی ماند که بعید است در این مورد سکوت کند اما به هر حال درویش این تصمیم عجیب را شخصا گرفت تا پس از بازبینی ویدیوی نزدیک به صد مهاجم از سوی کادرفنی سرخپوشان و معرفی چند گزینه، این مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره باشند که مهاجم جدید را انتخاب می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied