شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث | تصاف

تصادف وحشتناک در گلستان | تصادف مرگبار 8 مصدوم داشت

بر طبق اخبار اعلامی در پی تصادف در استان گلستان 8 مصدوم راهی بیمارستان شدند.

تصادف وحشتناک در گلستان | تصادف مرگبار 8 مصدوم داشت

به گزارش شمانیوز : معاون امداد و نجات هلال احمر گلستان از وقوع دو تصادف با هشت مصدوم در شهرهای آزادشهر و رامیان خبر داد.

رضا حاجیلری اظهار کرد: دو تصادف در آزادشهر و رامیان به وقوع پیوست که با گزارش اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، نجاتگران پایگاه‌های “شش آب” و “خوش ییلاق” با دو دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی بیان کرد: در حادثه اول ساعت ۱۴:۳۷ خودرو تیبا و خودروی جیلی در جاده خوش ییلاق به شاهرود، نرسیده به امامزاده “تیل آباد” تصادف و سه نفر مصدوم شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان گلستان ادامه داد: نجاتگران پایگاه خوش ییلاق پس از انجام اقدامات اولیه دو نفر از مصدومان را انتقال و یک نفر را به صورت سرپایی مداوا کردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در حادثه‌ دوم ساعت ۱۷:۳۹ دو خودروی پراید و لیفان در جاده رامیان به شاهرود حوالی روستای «رضی» تصادف کرده که بر اثر آن پنج نفر مصدوم شدند.

حاجیلری تصریح کرد: امدادگران پایگاه «۶ آب» پس از انجام اقدامات اولیه دو نفر از مصدومان را به بیمارستان حضرت معصومه آزادشهر انتقال دادند و سه مصدومِ دیگر هم به وسیله اورژانس انتقال داده شدند.

منبع: رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied