شمانیوز
شما نیوز

استقلال | بازیکن استقلال

طلسم بازی های استقلال را فرا گرفت؟!

به نظر می‌رسد بازی‌های استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران طلسم شده است.

طلسم بازی های استقلال را فرا گرفت؟!

بعد از لغو دربی پایتخت که قرار بود شهریور ماه برگزار شود، بازی تیم‌های استقلال و هوادار هم که طبق اعلام سازمان لیگ برای روز پنجم مهر ماه برنامه‌ریزی شده بود، لغو شد و حالا این احتمال وجود دارد که بازی پانزدهم مهرماه آبی‌پوشان در رفسنجان هم به همین سرنوشت دچار شود.

استقلال

استقلال ۴ بازیکن در تیم ملی امید دارد که همراه این تیم راهی بازی‌های آسیایی هانگژو شده‌اند و به همین دلیل تا زمانی که این تیم حذف نشود و برنگردد، استقلال در لیگ برتر بازی نخواهد کرد. در واقع این توافقی است که بین استقلال و فدراسیون فوتبال انجام شده و در غیر این صورت جواد نکونام اجازه نمی‌داد سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری با تیم امید به چین بروند.

اگر تیم امید ایران در بازی‌های آسیایی هم مثل رقابت‌های مقدماتی المپیک ناکام بماند و زود به کشور برگردد، قطعا بازی روز پانزدهم مهرماه استقلال مقابل مس رفسنجان برگزار خواهد شد اما در غیر این صورت این دیدار هم به جمع دیدارهای معوقه شاگردان جواد نکونام اضافه می‌شود.

گفتنی است با توجه به این‌که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد ۴ بازیکن خود را در اختیار تیم امید قرار داده و از این حیث رکورددار است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied