شمانیوز
شما نیوز

حقوق کارمندان | دریافت حقوق

افزایش حقوق کارمندان کلید خورد | از فردا افزایش حقوق ها اعمال می‌شود

دولت سیزدهم تصمیم گرفت که سقف افزایش حقوق کارمندان را در سال جاری اصلاح کند و بر رعایت سقف مندرج در قانون بودجه تاکید کند. بر اساس مصوبه ۲۰ درصدی که در ابتدای سال ۱۴۰۲ تصویب شده است، حقوق کارمندان با افزایش ۴۲ درصدی ارتقا می یابد.

افزایش حقوق کارمندان کلید خورد | از فردا افزایش حقوق ها اعمال می‌شود

به گزارش شمانیوز : افزایش حقوق کارمندان باید صورت بپذیرد. حقوق کارمندان در ایران شامل حقوق پایه، مزایا و مزایایی است که توسط قانون کار و دیگر قوانین ذاتی جهت حفظ حقوق کارمندان تعیین شده است. حقوق کارمند شامل حقوق ماهانه، ساعات کاری، مرخصی، مرخصی بیماری، اضافه کاری و پاداش به شرطی که شرایط مشروط برای ارائه خدمات مشخص شده باشند. همچنین، مزایای متعددی مانند بیمه‌های اجتماعی، بیمه سلامت، بن‌های مسکن و خدمات پزشکی، میزان اختصاص یافته برای خانواده، استفاده از حمل‌ونقل عمومی رایگان و … نیز به کارمندان تعلق می‌گیرد. بحث‌های زیادی درباره افزایش و میزان حقوق کارمندان وجود دارد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از حقوق کارمندان را برای شما قرار میدهیم. در ادامه بروزترین اخبار از حقوق کارمندان را مشاهده میکنید.

دولت سیزدهم تصمیم گرفت که سقف افزایش حقوق کارمندان را در امسال اصلاح کند و بر رعایت سقف مندرج در قانون بودجه تاکید کند. بر اساس مصوبه ۲۰ درصدی که در ابتدای سال ۱۴۰۲ تصویب شده است، حقوق کارمندان با افزایش ۴۲ درصدی ارتقا می‌یابد.

دولت، مصوبه حذف سقف افزایش حقوق کارمندان در امسال را اصلاح و دوباره برای حقوق کارمندان و بر رعایت سقف مندرج برای حقوق کارمندان در تبصره ۱۲ قانون بودجه یعنی ۲.۵ میلیون تومان تاکید کرد که انتظار می‌رود با مصوبه ۲۰ درصدی ابتدای سال ۱۴۰۲، افزایش ۴۲ درصدی حقوق کارمندان انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ۴۲ درصد افزایش ؟ مگه داریم