شمانیوز
شما نیوز

تعبیر خواب | تعبیر خواب گندم

دیدن گندم در خواب نشانه چیست ؟ | تعبیر خواب گندم از نظر امام صادق

تعبیر خواب گندم از نظر امام صادق را در زیر بخوانید.

دیدن گندم در خواب نشانه چیست ؟ | تعبیر خواب گندم از نظر امام صادق

به گزارش شمانیوز : تعبیر خواب یک علم است. تعبیر خواب یعنی رویاهایی که در خواب دیده میشود معنی پیدا کند. همه خواب هایی می بینید تعبیر خواب ندارد. در ادامه تعبیر خواب گندم را میخوانید. 

 

تعبیر دیدن گندم برای امام صادق در خواب

  1. دیدن گندم در خواب نمادی است پول و رزق و سود و خیر و یمن و برکت و گاه اشاره به طلا دارد.
  2. هر کس در خواب ببیند که گندم را پس انداز می کند و جمع می کند و به هر دلیلی خراب می کند، پولش را می گیرد و سود نخواهد برد از کدام.
  3. هر کس در خواب ببیند که گندم گرفت، گرفتار می شود طلا.
  4. هر که در خواب ببیند که گندم را ارزان فروخت، در خواب است محمود برای او مژده است و اگر آن را گران بفروشد ارزشش را دارد فرد مقصر در عبادت و ناقص در دینش.
  5. هر که در خواب ببیند گندم خشک یا بو داده می خورد خوب نیست او را خشنود کن
  6. هر که در خواب ببیند که گندم خشک تمام بدنش را فرا گرفته است، بینا دلالت می کند نزدیک به اوپس از خدای سبحان بترسد و برای خود راه نجاتی از غضبش قرار دهد.
  7. هر که در خواب ببیند که گندم زاری دارد، رؤیت نشان می دهد که گندم زاری دارد. پول زیادی و نعمت و رزقی که بیننده خواب در دوره های آتی به دست می آورد یا به دست آوردن مقداری مالی. طلا تا به زحمت و تلاش یا ارث او برسند.
  8. هر که در خواب ببیند که گندم می خورد، عمری خواهد داشت پر از لذت و شادی، شادی، رضایت و آرامش و زندگی او عاری از مشکلات، اختلاف نظرها و نگرانی هایی خواهد بود که زندگی بیننده خواب را مختل می کند.
  9. هر کس در خواب ببیند که در دستش انبارهای گندم است و این انبارها متضرر شود، مال و پول زیادی به دست می آورد. سود و امرار معاش غیرقانونی است.
  10. هر که در خواب ببیند که از گندم پخته می خورد، روبرو می شود مشکل مشکلات و سختی ها و برآمدگی ها که مانع از راه رسیدن او به سمت موفقیت در زندگی شخصی و حرفه ای می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی