شمانیوز
شما نیوز

دمنوش | دمنوش سنجد

درمان و پیشگیری سرماخوردگی با یک دمنوش فوق العاده خاص | برای یک بار هم شده دمنوش سنجد را امتحان کنید

حتماً برای شما هم پیش آمده که دچار سرماخوردگی شدید بشوید و هیچ راه حلی برای خودتان پیدا نکنید و دوست نداشته باشید که از داروهای شیمیایی استفاده کنید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای یک بار هم که شده از دمنوش سنجد استفاده کنید.

درمان و پیشگیری سرماخوردگی با یک دمنوش فوق العاده خاص | برای یک بار هم شده دمنوش سنجد را امتحان کنید

به گزارش شمانیوز: سنجد میوه‌ای است که در طب سنتی اسلامی و همچنین طب سنتی چینی به مصرف آن سفارش زیادی شده است. سنجد خواص درمانی بسیار زیادی دارد یکی از این خواص سنجد برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی است. دمنوش سنجد یکی از دمنوش‌های پرخاصیت است و در روزهای سرد زمستانی طرفدار زیادی دارد.  شما برای درمان و پیشگیری از سرماخوردگی می‌تواند از دمنوش سنجد استفاده کنید. شما یک بار از دمنوش سنجد استفاده کنید تا معجزه آن را بیینید. در ادامه برای طرز تهیه دمنوش سنجد همراه ما باشید. 

 

طرز تهیه دمنوش سنجد

گیاه سنجد به دلیل داشتن پلی فنول‌های بسیار، سرشار از آنتی‌اکسیدان است. میوه این گیاه، توانایی کوتاه کردن مدت زمان ابتلا به سرماخوردگی یا آنفولانزا را دارد. برای تهیه دمنوش آن، باید ۱۰ گرم سنجد خشک شده، ۱۰ گرم گل ختمی خشک شده، ۱۰ گرم نعناع خشک شده را در ۵۰۰ میلی لیتر آب جوش بریزید. حدود ۱۰ دقیقه صبر کنید تا دم بکشد و در نهایت آن را با مقداری عسل میل کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خیلی خوبه