شمانیوز
شما نیوز

بانک شهر

پاسخگویی کارشناسان سامانه 8655 بانک شهر به بیش از 257 هزار تماس تلفنی

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر از پاسخگویی شبانه روزی کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک (8655) به بیش از 257 هزار تماس تلفنی طی نیم سال اول 1402 خبر داد.

پاسخگویی کارشناسان سامانه 8655 بانک شهر به بیش از 257 هزار تماس تلفنی

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، علی اصغر غلامی با اشاره به افزایش محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و رضایتمندی مشتریان شبکه بانکی از خدمات ارائه شده توسط واحدهای صف و ستاد، گفت: در این میان کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (8655) با توجه به آموزش‌های تخصصی و پیروی از اصول مشتری مداری نقش مهمی را در این خصوص ایفا کرده و خواهند کرد.

غلامی در ادامه با اشاره به ثبت 257 هزار و 756 پیام در سامانه 8655 طی شش ماه نخست سال جاری، تصریح کرد: بیشترین تماس تلفنی به ترتیب در ماه های خرداد و تیر و کمترین تماس نیز مربوط به فروردین ماه بوده است. همچنین در حدود 88 درصد پیام ها قابل بهره برداری و 12 درصد آنها غیر قابل پاسخگویی بوده است.

وی با بیان اینکه در حدود 70 درصد تماس های قابل بهره برداری ثبت شده از سوی مشتریان بانک شهر بوده است، افزود: در نیم سال دوم 1402 شاهد افزایش 30 درصدی تماس های قابل بهره برداری بوده ایم.

غلامی با تاکید بر اینکه پیام های نظارتی شامل: انتقاد، شکایت، پیشنهاد و ... در نیمسال اول 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد محسوسی نداشته است، خاطرنشان ساخت: باتوجه به افزایش استفاده شهروندان از خدمات بانک شهر؛ پیام های خدماتی نیز همانند: راهنمایی و پاسخگویی و خدمات به مشتریان، پذیرندگان پایانه های فروشگاهی و راهبران شهرنت؛ در مجموع 30 درصد نسبت به دوره مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با بیان اینکه قدردانی از رفتار حرفه ای و مشتری مداری همکاران شعب کماکان بیشترین تعداد پیام های تقدیر را شامل می شود، عنوان کرد: پاسخ‌گویی نظام‌مند، تسهیل در ارائه خدمات، پیگیری رضایت‌مندی مشتریان ،ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات از مهم ترین اهداف سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied