شمانیوز
شما نیوز

مالک باشگاه داماش گیلان:

خیال هواداران راحت باشد هیچگونه عزل و نصبی در راه نیست

مالک باشگاه داماش گیلان در خصوص مسائل تکنیکی و تاکتیکی تیم گفت: در این باره هنوز به جمع‌ بندی نرسیدیم، این تصمیم‌ گیری در خصوص ادامه همکاری یا عدم همکاری با سیامک فراهانی پس از جمع‌ بندی کمیته فنی با مدیریت مجید جلیلی انجام می‌ شود

خیال هواداران راحت باشد هیچگونه عزل و نصبی در راه نیست

به گزارش شمانیوز ؛ نصیر نعیمی‌پور مالک باشگاه داماش گیلان در این خصوص افزود: آقای فراهانی و اعضای تیم تاکنون نتوانسته‌ اند توانایی تکنیکی و تاکتیکی و توانمندی فنی خود را به نمایش بگذارند که این امر از عدم‌ تمرکز و فشار روحی و روانی حاصل از اقدامات آقای زحمتکش، مالک سابق داماش یا بهتر است بگوییم غاصب داماش نشات می‌ گیرد. 

وی گفت: طی هفته جاری با اقای فراهانی جلسه‌ای خواهیم داشت تا برنامه‌های ایشان را بررسی کنیم و سپس با کمک مجید جلیلی و کمیته فنی درباره همکاری یا عدم همکاری با آقای فراهانی تصمیم‌گیری می‌ شود.

مالک باشگاه داماش عنوان کرد: همچنین طی نامه‌ ای به تاریخ 12 شهریور به صورت رسمی به هیئت فوتبال اعلام کردم که مالک باشگاه داماش هستم و هیچ چیزی بعد از این تاریخ نباید ثبت شود. درباره ثبت‌های بعد از این تاریخ نیز در دادگاه صحبت می‌کنیم. البته بعید می‌ دانم اقای الماسخانه چنین کارشکنی کنند.

نعیمی‌پور با اشاره به این که، سرپرست باشگاه و وکیل بنده نامه را به آقای الماسخانه و آقای آرمان رسانده‌ اند گفت: آقای زحمتکش هیچگونه حق عزل و نصب ندارند، یعنی نه تنها حق انتخاب مربی جدید ندارند، بلکه حق اخراج مربی فعلی را نیز ندارند و اگر قرار باشد با آقای فراهانی قطع همکاری کنیم در فضایی سالم این کار را انجام می‌ دهیم.

 

وی با تاکید بر این که، هیچکس را نمی‌ توان بدون شنیدن صحبت‌هایش محاکمه کرد خاطر نشان کرد: سیامک فراهانی بازیکن این تیم بوده و برای این تیم زحمت کشیده است، حال به بن‌ بست تاکتیکی خورده که 60 درصد این بن‌ بست ناشی از عوامل روحی و روانی است و استرس و فشار بر تیم در آن دخیل بوده است.

 

وی تاکید کرد: در جلسه با آقای فراهانی بیشتر در این خصوص صحبت می‌کنیم و خیال هواداران راحت باشد هیچگونه عزل و نصبی در راه نیست تا تیم را تحویل بگیریم.

 

 

 

منبع: پرشین خبر

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied