شمانیوز
شما نیوز

سرپرست مدیریت گمرک سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

انجام آزمایش‌های تاییدیه محیط زیست برای خودروهای وارداتی در گمرک منطقه آزاد قشم

سرپرست مدیریت گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مطابق ضوابط و مقررات با پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته آزمون تاییدیه محیط زیست برای 33 مدل از خودروهای وارداتی شامل انواع کامیون، کامیونت، مینی بوس و کامیون کشنده در گمرک منطقه آزاد قشم انجام شد.

انجام آزمایش‌های تاییدیه محیط زیست برای خودروهای وارداتی در گمرک منطقه آزاد قشم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محسن رضایی فر با بیان این مطلب، اظهار کرد: با همکاری صورت گرفته با شرکت ها و آزمایشگاه های معتمد و مجاز همکار استاندارد و محیط زیست و راه اندازی و بهره برداری از سامانه هوشمند جامع امور گمرکی شرایط واردات انواع خودرو اعم از سبک و سنگین به منطقه آزاد قشم کاملا مهیا شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری مدیریت های استاندارد، محیط زیست و گمرک سازمان، پرونده واردات این خودروها در منطقه آزاد قشم مختومه و مالکان این خودروها با تکمیل مزایای خودروهای عمومی اعم از مجوز فعالیت و صدور و فعال شدن کامل کارت سوخت برخوردار خواهند شد.

سرپرست مدیریت گمرک سازمان منطقه آزاد قشم افزود: روز دوشنبه (24 مهرماه) با همکاری آزمایشگاه دارای مجوز مربوطه و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، آزمون های الزامی تاییدیه محیط زیست برای انواع کامیونت، کامیون، مینی بوس و کامیون کشنده در گمرک منطقه آزاد قشم انجام شد.

رضایی فردر پایان خاطرنشان کرد: با انجام آزمایش های الزامی و انطباق نتایج با شاخص های مجاز آلایندگی اقدامات بعدی برای صدور مجوز محیط زیست اجرایی می شود و مالکان این خودروها پس از صدور مجوز محیط زیست می توانند مزایای مربوط استفاده نمایند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied