شمانیوز
شما نیوز

بانک رفاه کارگران

قدردانی معاون رئیس جمهور از مدیرعامل بانک رفاه کارگران

دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از همراهی اثربخش مدیرعامل بانک رفاه کارگران و مشارکت فعال این بانک در راه‌اندازی شبکه ملی ایثارگران بانکی و بازار پولی کشور قدردانی کرد.

قدردانی معاون رئیس جمهور از مدیرعامل بانک رفاه کارگران

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدای لوح سپاس‌ به دکتر اسماعیل للـه‌گانی از حسن همکاری ایشان و مشارکت موثر بانک رفاه در راه‌اندازی این شبکه تقدیر و تشکر کرد.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی در بخشی از این لوح سپاس تاکید کرده است که راه‌اندازی این شبکه در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ایثارگران در توسعه اقتصادی، نتایج و پیامدهای با ارزشی به دنبال خواهد داشت.

 

در بخش دیگری از این لوح سپاس، شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را میراث آزادگی و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران معظم توصیف و ابراز مباهات و خرسندی شده است که امروز نیز شاهد فعالیت‌های شایسته ایثارگران معزز با همان روحیه، سلوک و منش ایثارگرانه، در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی هستیم.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی همچنین با اهدای لوح سپاس به آقای سهم‌دینی معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور سرمایه انسانی، از همکاری ایشان در راه‌اندازی شبکه ملی ایثارگران بانکی و بازار پولی کشور قدردانی کرد.

شایان ذکر است، سید محمدصادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با اهدای لوح سپاس به دکتر اسماعیل للـه‌گانی از تلاش‌های مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راستای تکریم و خدمات صادقانه به جانبازان معزز در اولین دوره جنگل‌پیمایی به مناسبت روز جهانی گردشگری و هفته دفاع مقدس در سال جاری، تقدیر و تشکر کرد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied