شمانیوز
شما نیوز

تحقق سود یکهزار میلیارد تومانی بیمه کوثر زودتر از موعد مقرر

مدیرعامل بیمه کوثر از تحقق سود یکهزار میلیارد تومانی این شرکت زودتر از موعد مقرر خبر داد.

تحقق سود یکهزار میلیارد تومانی بیمه کوثر زودتر از موعد مقرر

به گزارش شمانیوز به نقل از اقتصادتهران، ابوالفضل آقادادی، در نشستی صمیمانه با خبرنگاران، از تحقق سود عملیاتی این شرکت خبر داد و گفت: طبق اهداف و سیاست‌های از پیش تعیین شده، شرکت بیمه کوثر مقرر بود تا پایان امسال به یکهزار میلیارد تومان سود دست یابد، که با همت کارکنان توانسته است در مدت ۶ ماه به سود ۹۴۰ میلیارد تومانی برسد و بنابراین می‌توان گفت سود یکهزار میلیارد تومانی طبق وعده‌های پیشین، پیش از موعد مقرر تحقق یافته است که این افتخاری برای شرکت محسوب می شود.

وی افزود: سود ۹۴۰ میلیارد تومانی در حالی محقق شده است که در مدت مشابه سال گذشته، سودی معادل ۷۰۰ میلیارد تومان طی شش ماه حاصل شده بود.

مدیرعامل بیمه کوثر با بیان آن که حجم یا میزان فروش زیاد توسط یک شرکت بیمه‌ای ملاک عملکرد خوب آن شرکت‌ نیست، یادآور شد: آنچه که یک شرکت بیمه‌ای را از سایرین متمایز می‌کند، پرداخت خسارت به موقع و بدون دردسر برای مشتریانش است و به بیان دیگر، یک شرکت خوب بیمه‌ای هنگام پروسه پرداخت خسارت، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر آن که عمده سود حاصل شده بیمه کوثر، سود عملیاتی بوده است، گفت: بخشی از سود شرکت بیمه کوثر ماحصل خرید و فروش سهام بوده است.

آقادادی به ترکیب پورتفوی شرکت اشاره و تصریح کرد: اصلاح پرتفوی در زمان کوتاه محقق نخواهد شد، ضمن این که در حال حاضر بین ۵۵ تا ۶۰ درصد پورتفوی شرکت را ثالث و درمان تشکیل می‌دهد.

وی به وجود ۱۳۰۰ کارمند و ۱۵۰۰ نماینده فعال این شرکت اشاره کرد و گفت: بیمه کوثر برنامه‌های متعددی برای توسعه فعالیت‌هایش در دستور کار دارد ضمن آن که این شرکت دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با محوریت نقش صنعت بیمه در رشد اقتصادی با رویکرد تحول دیجیتال، فردا ۳۰ مهرماه به میزبانی بیمه کوثر در محل کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied