شمانیوز
شما نیوز

سوپ پیازچه | طرز تهیه سوپ پیازچه

(آموزش) برای دوران سرماخوردگیت یک سوپ خاص درست کن | طرز تهیه سوپ پیازچه مخصوص سرماخوردگی

اگر دچار سرماخوردگی شده اید و به دنبال یک سوپ خاص برای این دوران هستید ما به شما سوپ پیازچه را پیشنهاد می دهیم.

(آموزش) برای دوران سرماخوردگیت یک سوپ خاص درست کن | طرز تهیه سوپ پیازچه مخصوص سرماخوردگی

به گزارش شمانیوز : یکی از انواع سوپ های خوشمزه ،سوپ پیازچه است. این سوپ را به عنوان سوپ سرماخوردگی می شناسند. سوپ پیازچه را به روش های مختلفی درست می کنند. سوپ پیازچه یکی از خوش طعم ترین و محبوب ترین سوپ هایی است که در کشور ها و ملل مختلف از شهرت زیادی برخوردار است. برای طرز تهیه این سوپ خاص همراه ما باشید. 

 

مواد لازم

پیازچه 200 گرم
قارچ 150 گرم
هویج 2 عدد متوسط
جو پرک 1٫5 پیمانه
جعفری 2 قاشق غذاخوری
رب 2 قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش 2 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

سوپ پیازچه

طرز تهیه

برای تهیه سوپ پیازچه خوشمزه ابتدا جو پرک را به همراه 4 لیوان آب داخل یک قابلمه مناسب می ریزیم و روی حرارت متوسط قرار می دهیم تا آب جوش بیاید. سپس حرارت را کم می کنیم و اجازه می دهیم جو به طور کامل بپزد.

برای اینکه طعم سوپ خوشمزه تر شود می توانیم به جای استفاده از آب معمولی از آب مرغ یا آب گوشت استفاده کنیم. یا اینکه در آب معمولی یک عصاره مرغ یا گوشت اضافه کنیم. پس از اینکه جو پخت هویج را رنده کرده و به قابلمه اضافه می کنیم.

پس از گذشت 5 دقیقه پیازچه را به همراه قارچ به صورت نگینی خرد می کنیم و به همراه مقداری نمک و فلفل سیاه به قابلمه اضافه می کنیم. حالا اجازه می دهیم سبزیجات سوپ به آرامی بپزند ، سپس آرد را در یک ظرف جداگانه با کمی کره تفت می دهیم.

در آخر رب را به قابلمه سوپ اضافه می کنیم و کمی مخلوط می کنیم و می گذاریم تا جا بیفتد. در پایان سوپ را داخل ظرف سوپخوری می کشیم و با جعفری خرد شده و لیمو ترش اسلایس شده تزیین کرده و سرو می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی