شمانیوز
شما نیوز

مریم امیر جلالی

پست اینستاگرامی مریم امیر جلالی به مناسبت هالووین | این ویدیو مریم امیر جلال غوغا به پا کرد

مریم امیر جلالی در اینستاگرامش شب هالووین را تبریک گفت به دوستان مسیحی و یک ویدیو جدید منتشر کرد.

پست اینستاگرامی مریم امیر جلالی به مناسبت هالووین | این ویدیو مریم امیر جلال غوغا به پا کرد

به گزارش شمانیوز : مریم امیر جلالی به مناسبت شب هالووین یک پست اینستاگرامی منتشر کرد. مریم امیر جلالی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. مریم امیر جلالی رو همه به خاطر نقش‌های کمدی و طنزش می‌شناسند. مریم امیر جلالی در زمینه های آشپزی و خوانندگی هم فعالیت می‌کند.  در ادامه ویدیو جدید مریم امیر جلالی مشاهده می‌کنید. 

بیوگرافی مریم امیر جلالی

مریم امیرجلالی متولد ۲۹ آذر ۱۳۲۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.

تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته حسابداری می باشد که اولین بار در ۴۷ سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با سریال «خانه به دوش» به اوج شهرت رسید.

در بیمارستان ایران شهر تهران به دنیا آمده است و شایعه همدانی و ملایری او صحت ندارد، مرحوم پدرش ارتشی بوده و چهار خواهر و برادر هم دارد.

می گوید در محله «صفی علی شاه» تهران بزرگ شدم و پدرم هم بچه محله درخونگاه تهران است و تمام فامیل پدرم هم در محله منیریه و آن اطراف زندگی می کردند.

 

بازیگری مریم امیر جلالی در ۴۷ سالگی

بطور اتفاقی در سال ۱۳۷۳ وقتی ۴۷ ساله بودم بازیگر شدم، ماجرا هم از این قرار بود که طبقه اول ساختمان ما لوکشین نخستین فیلم بهمن زرین پور بود.

من که زیاد برای تماشا به آنجا می رفتم برای ابراز ارادتم به آقای علی نصیریان ، برزو ارجمند و زیبا بروفه که بازیگر آن کار بودند کیک می پختم و می بردم.

یک روز آقای نصیریان ازم پرسید چه شغلی داری که گفتم در انتشارات خوارزمی مشغولم که ایشان با هماهنگی آقای زرین پور، من را به لوکشن دعوت کردند و بعد از چند تمرین جلوی دوربین رفتم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied