شمانیوز
شما نیوز

دربی پایتخت | حواشی دربی

نظر جنجالی کارشناسی فوتبال در مورد داوری دربی استقلال و پرسپولیس

دربی 102 پایتخت باتمام حواشی اش روز پنج شنبه به پایان رسید. اما حالا فغانی داور مطرح فوتبال به بررسی اتفاقات این دربی پرداخته است.

نظر جنجالی کارشناسی فوتبال در مورد داوری دربی استقلال و پرسپولیس

به گزارش شمانیوزدربی 102 پایتخت با تساوی یک بر یک روز پنج شنبه به پایان رسید. این دربی حواشی زیادی داشت. از جمله حواشی دربی 102 صحنه پنالتی است. 

 

فغانی تمام تصمیم‌های بنیادی فر را تائید کرد

علیرضا فغانی که خودش در دربی تهران سابقه قضاوت دارد و جو این مسابقه را خیلی خوب می‌شناسد درباره قضاوت پربحث بنیادی فر در این مسابقه نظرات کارشناسی داد.

علیرضا فغانی با بررسی تمام صحنه های داوری دربی 102 همه تصمیمات بنیادی فر را تائید کرد.

فغانی در باره اولین صحنه ای که باعث شد بنیادی فر از کمک داور ویدئویی استفاده کند اشاره کرده و گفته وقتی زمان ضربه ترابی را می‌بینیم، سهرابیان زمین خورده و خطا تمام شده یعنی خطا در زمانی اتفاق افتاد که توپ در زمین نبوده است. پس این صحنه نمی‌تواند پنالتی باشد.

دربی پایتخت

او صحنه برخورد توپ به دست ترابی در دقیقه ۳۷خورده را هند نمی داند و حتی درباره صحنه پربحث دقیقه 60 که تکل حامدی فر روی پای شهاب زاهدی مورد اعتراض پرسپولیسی ها بود گفته چون لحظه‌ای که پای بازیکن آبی روی مچ بازیکن قرمز آمده، زانوی بازیکن آبی خم است و کامل روی پا نرفته و پای مستقیم نرفته، کارت قرمز مستقیم ندارد و برای کارت زرد هم کمک داور ویدئویی وارد نمی شود.

درباره سرنگونی پیمان بابایی در محوطه جریمه پرسپولیس دقیقه ۸۳ هم به زعم فغانی تصمیم داور کاملا درست بوده و پنالتی نبوده است.

درمورد پنالتی استقلال هم فغانی گفته وقتی بازیکنی تکل می‌زند عواقب برخوردهای بعدی با خودش است. وی گفته در زاویه خود داور برخورد مشخص نیست ولی از زاویه روبه‌رو پای چپ بازیکن قرمز، پای چپ بازیکن آبی را زد.

منبع: ورزش سه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied