شمانیوز
شما نیوز

فال حافظ | فال حافظ فردا

فال حافظ | فال حافظ جدید مخصوص شب یلدا

فال حافظ فردا پنج شنبه 30 آذر مخصوص شب یلدا را بخوانید.

فال حافظ | فال حافظ جدید مخصوص شب یلدا

به گزارش شمانیوز:  یکی از انواع فال ها مختلف، فال حافظ است. بسیاری از ایرانیان شب یلدا  فال حافظ می یگرند. خیلی از افراد به فال حافظ اعتقاد راسخ دارند . فال حافظ بر اساس اشعار حضرت حافظ ، شاعر ایرانی می باشد. فال حافظ در بین ایرانی ها جایگاه ویژه ای دارد. در ادامه فال حافظ پنج شنبه30  آذر را در زیر می خوانید. 

 

فروردین

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند
عتاب یار پری چهره عاشقانه بکش
که یک کرشمه تلافی صد جفا بکند
تعبیر:
شما قدمی در راه خدا بردارید آن وقت می‌بینید که خداوند چطور پاداش عمل خوب شما را می‌دهد. اول اینکه بلا را از شما دفع کرده و راه را برایتان روشن می‌کند. حاجتی دارید که با دعا به درگاه خدا برآورده می‌شود ان‌شاءلله.

 

اردیبهشت

که برد به نزد شاهان ز من گدا پیامی
که به کوی می فروشان دو هزار جم به جامی
به کجا برم شکایت به که گویم این حکایت
که لبت حیات ما بود و نداشتی دوامی
تعبیر:
اگرچه روزهای سختی را می‌گذرانید اما پروردگار دعاهای تان را شنیده و از اوضاع و احوال شما آگاه است. مسئله ای پیش آمده که باعث ناامیدی شده اما امید خود را از دست ندهید و تلاش کنید تا به هدفتان برسید. در این شرایط سخت برخی اطرافیان از شما دوری می‌کنند، از کینه و انتقام دست بردارید و گله و شکایت نکنید، فقط از این شرایط استفاده کنید و اطرافیانتان را بشناسید.

 

خرداد

دردم از یار است و درمان نیز هم
دل فدای او شد و جان نیز هم
چون سر آمد دولت شب‌های وصل
بگذرد ایام هجران نیز هم
تعبیر:
نگران سختی های هجران نباش زیرا خوشی و ناخوشی هردو گذران هستند و هیچ حالتی پایدار نیست. حتی اعتمادی به کار جهان نیز نمی باشد. نگران نباشید و به خداوند توکل کنید که درهای بسته را باز خواهد کرد و اوضاع و احوال سر و سامان خواهد گرفت. هراسی به دل راه نده و از مدت عمر نهایت استفاده را ببر.

 

تیر

گر تیغ بارد در کوی آن ماه
گردن نهادیم الحکم لله
آیین تقوا ما نیز دانیم
لیکن چه چاره با بخت گمراه
تعبیر:
انسانی صادق هستی و در راه عشق و محبت هر رنجی را پذیرایی. سر به لاک خود داری ولی همیشه از بخت خود گله‌مندی. شکوه بیهوده مکن و اگر زندگی با تو نمی‌سازد تو با زندگی بساز و بدان هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد و تو که رنج می‌بری حتما گنج نیز خواهی یافت.

 

مرداد

آن کس که به دست جام دارد
سلطانی جم مدام دارد
آبی که خضر حیات از او یافت
در میکده جو که جام دارد
تعبیر:
هر کس که در خانه ی او را بزند ناامید بر نمی‌گردد. پس دست به سوی او دراز کنید و از او بخواهید. خداوند هم به خاطر حسن نیت شما ، شما را یاری خواهد کرد ان‌شاءلله.

 

شهریور

عشق تو نهال حیرت آمد
وصل تو کمال حیرت آمد
بس غرقه حال وصل کآخر
هم بر سر حال حیرت آمد

تعبیر:
با رسیدن به وصال یار کمالات تو بیشتر خواهد شد. از هر طرف درهای رحمت به سویت باز می شود. با کمک یار، جهانی را زیر و رو می‌کنی که همگان در حیرت می‌دانند. به خدا توکل کن و برای رسیدن به هدف تلاشت را بیشتر کن.

فال حافظ

مهر

گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس
زین چمن سایه آن سرو روان ما را بس
من و همصحبتی اهل ریا دورم باد
از گرانان جهان رطل گران ما را بس

دلت را به دست محبوبی سپرده‌ای و بجز او به چیزی فکر نمی‌کنی. بر اسم و رسم دنیا پا گذاشته‌ای و زندگی‌ات را فقط با وجود او خوش می‌دانی. وقت و عمر  خود را صرف بدست آوردن آرزوهای محال مکن که عمر همانگونه که آب جاری روان است، می‌گذرد. به جای گلایه کردن از قضا و قدر الهی به خودت و داشته‌هایت نگاه کن. تو چیزهایی داری که بسیاری در آرزوی داشتن آنها هستند.

 

آبان

افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن
مقدمش یا رب مبارک باد بر سرو و سمن
خوش به جای خویشتن بود این نشست خسروی
تا نشیند هر کسی اکنون به جای خویشتن

تعبیر :به زودی خبرهای مسرت بخشی دریافت می‌کنید که زندگی شما را تغییر داده و همه غصه‌ها از دل‌تان رخت خواهد بست. نگران نباشید که دوران سختی به پایان می‌رسد. از فرصت‌هایی که امروز در اختیار دارید کمال استفاده را ببرید تا در آینده نزدیک مشکلات و موانع از سر راه برداشته شود و به مراد دل برسید. نگذارید بداندیشان و بدخواهان شما را از به دست آوردن آنچه می‌خواهید ناامید کنند.

 

آذر

هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود
هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود

آن چنان مهر توام در دل و جان جای گرفت
که اگر سر برود از دل و از جان نرود

تعبیر:
یاد یار لحظه ای از تو جدا نمی‌شود به خاطر جفایی که دیده‌ای مدام غصه میخوری پیمان را با تو شکسته‌اند و بار غم روی دلت سنگینی می.کند. برای اینکه تحمل این غم برایت آسان‌تر شود و از سرگردانی نجات یابی ، سعی کن زیاد به گذشته فکر نکنی. و تمام حواست بر ساختن آینده متمرکز کن.

 

دی

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع
شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع
روز و شب خوابم نمیآید به چشم غم پرست
بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

تعبیر:
نیت و آرزویی در سر داری که با جدیت تمام آن را دنبال می کنی، ولی گاهی در این مسیر دچار شتابزدگی می شوی. صبر و شکیبایی کلید حل مشکلات است. شما در یک قدمی پیروزی ایستاده اید. کافی است از فرصتهای بدست آمده نهایت استفاده را ببرید تا با خیال راحت پیروزی را در آغوش بکشید.

 

بهمن

گر چه ما بندگان پادشهیم
پادشاهان ملک صبحگهیم
گنج در آستین و کیسه تهی
جام گیتی نما و خاک رهیم

تعبیر : از خصلت‌های نیکوی شما سخت کوشی و وفای به عهد است و با دوستان بسیار صادق و صمیمی هستید. ممکن است از صداقت و خوبی شما سو استفاده شود، مراقب باشید. به زودی آن چه از خدا خواسته اید برای تان مهیا خواهد شد، آینده روشنی در پیش دارید. حواستان به افراد فریبکار باشد.

 

اسفند

صوفی نهاد دام و سر حقه باز کرد
بنیاد مکر با فلک حقه باز کرد
ای دل بیا که ما به پناه خدا رویم
زان چه آستین کوته و دست دراز کرد

تعبیر : کسی با ریا و حیله باب دوستی با شما را باز کرده است. تازه اول کار است. از همین جا راهت را عوض کن .دست دشمن زود رو خواهد شد. به خدا توکل کن تا مشکلات را پشت سر بگذاری.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied