شمانیوز
شما نیوز

روز مادر | کادو روز مادر

هدیه روز مادر چی بخریم ؟ | ایده های مناسب برای هدیه روز مادر

در خبر زیر چند ایده مناسب برای هدیه روز ماد برای شما جمع آوری شده است.

هدیه روز مادر چی بخریم ؟ | ایده های مناسب برای هدیه روز مادر

به گزارش شمانیوز :در کشور ما روز مادر مصادف با روز تولد حضرت فاطمه زهرا (ع) است. این روز در سراسر کشور جشن گرفته میشود. شما میتوانید هدیه روز مادر ، برای مادر و همسرتان تهیه کنید. شاید خرید هدیه روز مادر و پیدا کردن هدیه مناسب برای شما دشوار باشد. در این خبر چند ایده هدیه روز مادر برای شما جمع آوری شده است.  

 

لوازم برقی

خانم‌ها کلا بعد از استحمام یکی از مشکلاتشان، سر و شکل دادن به موهایشان است؛ به‌خصوص اگر موهای مجعدی همراه با کمی وز داشته باشند. تجربه می‌گوید که بعد از حمام تا قبل از سشوار، موها حالت وحشتناکی پیدا می‌کند. از طرف دیگر خودم در سشوار کشیدن تنبل هستم و از این لحاظ هم به مادرم رفته‌ام. برای ما تنبل‌ها انواع اتو و حالت‌دهنده‌ی مو اختراع شده که دیگر مجبور نباشیم با یک دست برس را بگیریم و با دست دیگر سشوار را. برس‌های حرارتی دقیقا شبیه برس‌های عادی هستند و انگار دارید موهایتان را شانه می‌زنید. این یکی از بهترین هدایایی بود که یک روز به مادرم دادم.

از بین لوازم برقی دیگری که می‌شود به مادرها هدیه داد و برای هر خانمی جذاب است، باید به اپیلیاتور اشاره کرد؛ دستگاه‌های موبر با درد کم و بدون عوارض پوستی. در خانه می‌توانید خیلی ساده و در ظرف مدتی کوتاه از آن استفاده کنید و نیازی به رفتن به آرایشگاه نیست. اپیلاتورها چند سری دارند که برای قسمت‌های مختلف بدن به کار می‌روند.

 

ساعت

باز هم یک هدیه‌ی کلاسیک دوست‌داشتنی. ساعت مچی همیشه هدیه درجه یکی برای روز مادر است. مادرهایی که اصولا آدم‌های دقیقی هستند. ساعت‌های مجلسی با بندهای استیل و نگین‌هایی که رویشان کار شده می‌توانند زیور مادرها در مجالس و مهمانی‌ها باشند. حتی مادرهایی که زیور‌آلات دوست ندارند هم از داشتن ساعت لذت می‌برند. ساعت‌های نگین‌دار هدیه‌ی مناسب‌تری برای مادرهاست. با قیمت‌های مختلف هم می‌توانید از این مدل ساعت‌ها خریداری کنید.

اگر مادرتان به ساعت اسپورت‌تر نیاز دارد یا در کل استایل لباس پوشیدنش اسپورت‌تر است، توصیه می‌کنیم ساعت‌های بند چرمی بخرید. البته همان ساعت‌ها هم مدل نگین‌دار شیکی دارند که به جز استفاد‌ه‌ی روزمره، اگر دلشان بخواهد در مهمانی هم می‌توانند از آن استفاده کنند. ساعت‌های بندچرمی برای استفاده‌ی روزانه مناسب‌تر هستند یا برای مادرانی که احیانا ممکن است به بند استیل حساسیت داشته باشند.

هدیه روز مادر

دکوراسیون منزل

خانه برای مادرها مفهومی متفاوت از بقیه‌ی اعضای خانواده دارد. برای همه‌ی ما خانه مأمن است و برای مادرها بیشتر. آن‌ها با تک‌تک جزئیات خانه در طول روز سر و کار دارند حتی اگر مادرهای شاغل بیرون از خانه باشند. برای همین دکوراسیون خانه برایشان خیلی مهم است. خرید هدیه از بین اجناس دکوری برای مادرها یک گزینه‌ی مناسب است. مادرها به زیبایی خانه اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

این روزها استفاده از آینه‌های دکوری بسیار محبوب شده است. این آینه‌ها وسایل دکوراتیو زیبایی هستند که خانه رو روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهند. این دقیقا همان چیزی است که هر خانه‌ای به آن نیاز داد و می‌تواند مادرتان را خوشحال کند. در کنار آینه‌های دکوراتیو، گیاهان آپارتمانی هم مانند گذشته جای ویژه‌ای در خانه‌ها دارند و باعث سرزندگی و نشاط اعضای خانه می‌شوند. تصور کنید یک استند گلدان زیبا که در گوشه‌ای از خانه قرار گرفته است و روی آن گلدان‌های مختلفی گذاشته‌اید چقدر می‌تواند حال و هوای خانه را عوض کند. شک نکنید که این هدیه، یکی از بهترین هدایا برای مادر است.

 

لوازم ورزشی

اگر مادرتان فرصت باشگاه رفتن ندارد یا محیط باشگاه معذبش می‌کند باشگاه را به خانه ببرید. با خرید یکی دو وسیله‌ی ورزشی به‌عنوان هدیه روز مادر که مادام‌العمر هم می‌شود از آن‌ها استفاده کرد، می‌توانید سلامت و شادابی به مادرها هدیه بدهید. به علاوه این وسایل ورزشی کمک می‌کنند که مادران وزنشان را هم حفظ کنند و از چاقی‌های مشکل‌ساز جلوگیری‌ می‌کند.

این روزها ورزش‌های تناسب اندام مثل ایروبیک و تی‌آرایکس بسیار رایج شده‌اند. این ورزش‌ها را به‌راحتی می‌شود در خانه و با حداقل وسایل لازم انجام داد. ست لواز تناسب اندام تی‌آرایکس یک هدیه‌ی عالی برای مادرهاست که با آن می‌توانید او را تشویق به ورزش و فعالیت و بدنی کنید و برای حفظ سلامتیش، به اون کمک کرده باشید. دوچرخه ثابت یک هدیه‌ی عالی برای مادرهاست که به سلامتشان کمک می‌کند و برای تقویت پاها و زانوها و آب کردن شکم به کار می‌آید. این دستگاه نسبت به بقیه‌ی دستگا‌ه‌های ورزشی قیمت مناسبی دارد، همچنین به‌راحتی جابه‌جا می‌شود و می‌توان آن را در هر نقطه‌ای از خانه گذاشت.

 

کفش ورزشی

پیاده‌روی ورزشی ساده و کم‌هزینه است که می‌تواند سلامت عمومی بدن را تامین کند. حالا که به دلیل شیوع کرونا امکان حضور در باشگا‌ه‌های ورزشی را نداریم، بهترین کار برای حفظ سلامتی بدن پیاده‌روی روزانه است. یک جفت کفش روزشی سبک و استاندارد می‌تواند هدیه‌ی خوبی برای روز مادر باشد. با این کار می‌توانید به مادرتان نشان دهید که سلامتی او برای شما مهم است و به راه‌های حفظ سلامت و تناسب اندام او اهمیت می‌دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied