شمانیوز
شما نیوز

سحر ولدبیگی | خواستگاری سحر ولدبیگی

ماجرای خواستگاری خنده دار سحر ولدبیگی + فیلم

ویدیویی از سحر ولدبیگی درباره ماجرای اولین خواستگارش را در زیر مشاهده میکنید.

ماجرای خواستگاری خنده دار سحر ولدبیگی + فیلم

به گزارش شمانیوز :ویدیویی از ماجرای خواستگاری سحر ولدبیگی در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدیو سحر ولدبیگی از ماجرای خواستگاری عشق قبل از نیما فلاح صحبت می‌کند. سحر ولدبیگی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سحر ولدبیگی همه با نقش‌های طنز و کمدی می‌شناسند. در ادامه ماجرای جالب سحر ولدبیگی درباره خواستگاریش را می‌بینید.

بیوگرافی سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی متولد ۱ تیر ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس می باشد که از ۲۰ سالگی جلوی دوربین رفت .سحر ولدبیگی بعنوان فرزند اول خانواده در تهران به دنیا آمد و تنها یک برادر کوچکتر از خود بنام «سهراب» دارد که در زمینه مدیریت تبلیغات و موزیک ویدیو فعال است.پدرش «مسعود ولدبیگی» اهل کرمانشاه ، چهره پرداز و بازیگری بود که سه بار سیمرغ بلورین برنده شد تا اینکه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

 

ازدواج سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی در ۱ خرداد ۱۳۸۲ وقتی ۲۶ ساله بود با نیما فلاح ۳۱ ساله ازدواج کرد و با اینکه هنوز فرزندی ندارند اما زندگی موفق خود را ادامه دادند.

 

شهرت سحر ولدبیگی

ولدبیگی در سال ۱۳۷۹ با فیلم «ازدواج غیابی» در کنار چهره هایی چون نیکو خردمند و «شراره دولت آبادی» وارد سینما شد.

با این حال شروع شهرت وی سال ۱۳۸۰ با سریال «دختران» بود ، یکسال بعد با سریال «پشت کنکوری ها» و سپس سال ۸۲ با سریال «پاورچین» به اوج رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied